Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

For ett par uker siden hadde jeg sex med min nye ff. Han hadde veldig stor penis, noe som resulterte i at jeg ble veldig sår. Og ett par-tre dager senere fikk jeg en kul nederst i skjedeåpningen, nesten helt ned mot endetarmsåpningen. Den svidde veldig og var veldig øm, og det gjorde vondt å tisse.

Lot det ligge og dro til han igjen forrige helg. Vi hadde sex igjen. Under sexen begynte jeg å blø, og ett par dager senere fikk jeg mensen som varte i to dager. Kulen var i tillegg blitt litt større, pluss at jeg fikk mange små, sviende kviselignende kuler utenpå kjønnsleppene og inni. Frykter at det kanskje er herpes? Kulene har begynt å gå bort nå, men den som ligger i skjedeåpningen er fremdeles veldig øm og sviende når jeg kommer borti den.

I tillegg fikk jeg i helgen nå utrolig vondt i hodet og feber, i tillegg til øm korsrygg. Vet ikke om det har noen sammenheng? Idag kjenner jeg at jeg har veldig vondt i ryggen og korsryggen, pluss at jeg er litt øm i nakken.

Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Skal bestille legetime imorgen. Tenkte kanskje på herpes? Men syns det er rart da han ikke hadde utbrudd noen av gangene vi hadde sex. Håper på svar! Og vær så snill ikke jatt om kondom.

Endret av frka7x
Videoannonse
Annonse
Gjest Allergikeren
Skrevet (endret)

I følge en lege jeg spurte, kan utbruddene komme lenge etter at selve smitten fant sted, så det KAN være at du har fått det fra en tidligere partner, men ikke fått utbrudd før nå. Og i følge lommelegen.no kan noen være smittsomme selv om de ikke har sår. Så muligheten er der.

Endret av Allergikeren
AnonymBruker
Skrevet

Ja, noen er smittsomme selv om det ikke har sår. Blemmer og sår (som er smertefulle) kan dessverre være herpes. Prøve direkte fra sår, evt blodprøve kan bekrefte/avkrefte dette. Blødninger utenom mensen kan være et infeksjonstegn (klamydia, mycoplasma genitalis osv).

Anonym poster: ce8f0e21a23d49e43aadd797dc951d61

Skrevet

Takk for svar :) Får ta meg en tur til lege og gynekolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...