AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Jeg har i 2 dager nå hatt mer eller mindre konstante "dirringer" nederst i mageregionen. Det pleier jeg å få dagene rett før mensen melder sin adkomst. Nå har jeg byttet p-pillemerke, og får disse dirringene midt i brettet. Så, kan den følelsen komme av eggløsning? Og kan man få den følelsen når som helst? Hilsen ung og dum Anonym poster: 6287783de5f38a8e9002b23b4db83fd2
Gjest Allergikeren Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Hvis du har hatt eggløsning nå, selv om du går på p-piller, fungerer ikke p-pillene slik de skal. P-piller STOPPER nemlig eggløsningen, det er bl.a. det som gjør dem så effektive mot graviditet. Man har ikke en naturlig menstruasjon på p-piller heller, men det er lettere å si/skrive "mensen" enn "bortfallsblødning", så mange sier mensen av den grunn. Så det er nok noe annet som gjør det, uten at jeg kan forklare hva. Jeg hadde noe lignende selv på et av merkene jeg prøvde, midt i brettet hver gang.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 Hvis du har hatt eggløsning nå, selv om du går på p-piller, fungerer ikke p-pillene slik de skal. P-piller STOPPER nemlig eggløsningen, det er bl.a. det som gjør dem så effektive mot graviditet. Man har ikke en naturlig menstruasjon på p-piller heller, men det er lettere å si/skrive "mensen" enn "bortfallsblødning", så mange sier mensen av den grunn. Så det er nok noe annet som gjør det, uten at jeg kan forklare hva. Jeg hadde noe lignende selv på et av merkene jeg prøvde, midt i brettet hver gang. Hmm, så rart. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Det er overhodet ikke vondt, men litt plagsomt. Skvetter nesten når det setter i gang Jeg søkte på "dirrer nederst i magen" på google, og da kom det opp haugevis med forumer for gravide. Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke er gravid. Anonym poster: 6287783de5f38a8e9002b23b4db83fd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå