Gå til innhold

Spm om eggløsning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i 2 dager nå hatt mer eller mindre konstante "dirringer" nederst i mageregionen. Det pleier jeg å få dagene rett før mensen melder sin adkomst. Nå har jeg byttet p-pillemerke, og får disse dirringene midt i brettet. Så, kan den følelsen komme av eggløsning? Og kan man få den følelsen når som helst?

Hilsen ung og dum

Anonym poster: 6287783de5f38a8e9002b23b4db83fd2

Videoannonse
Annonse
Gjest Allergikeren
Skrevet

Hvis du har hatt eggløsning nå, selv om du går på p-piller, fungerer ikke p-pillene slik de skal. P-piller STOPPER nemlig eggløsningen, det er bl.a. det som gjør dem så effektive mot graviditet. Man har ikke en naturlig menstruasjon på p-piller heller, men det er lettere å si/skrive "mensen" enn "bortfallsblødning", så mange sier mensen av den grunn. Så det er nok noe annet som gjør det, uten at jeg kan forklare hva. Jeg hadde noe lignende selv på et av merkene jeg prøvde, midt i brettet hver gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har hatt eggløsning nå, selv om du går på p-piller, fungerer ikke p-pillene slik de skal. P-piller STOPPER nemlig eggløsningen, det er bl.a. det som gjør dem så effektive mot graviditet. Man har ikke en naturlig menstruasjon på p-piller heller, men det er lettere å si/skrive "mensen" enn "bortfallsblødning", så mange sier mensen av den grunn. Så det er nok noe annet som gjør det, uten at jeg kan forklare hva. Jeg hadde noe lignende selv på et av merkene jeg prøvde, midt i brettet hver gang.

Hmm, så rart. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Det er overhodet ikke vondt, men litt plagsomt. Skvetter nesten når det setter i gang :P Jeg søkte på "dirrer nederst i magen" på google, og da kom det opp haugevis med forumer for gravide. Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke er gravid.

Anonym poster: 6287783de5f38a8e9002b23b4db83fd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...