Gå til innhold

Menssmerter men ingen mens..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Nå har jeg i 5 dager i strekk hatt vondt i magen, altså menssmerter, men ingen mens. Før så hadde jeg menssmerter dagen før jeg fikk mens, men ikke nå lenger, nå vet jeg ikke når jeg får den, selv om magen er vond:( Er 32 år, har det noe med alder å gjøre? Jeg føler at jeg blir gal av smertene, pleier å ta 2 Naproxen om dagen, men smertene er der. Har vært hos gynekolog for å sjekke at alt var i orden, og det var det. Fikk beskjed om å starte på p-piller, men jeg har ikke lyst. Aldri har jeg gått på p-piller og vil fortsette med det. Finnes det ikke noe annet alternativ? :(

Anonym poster: f2ac7885b579123ff602e12708fa6ae0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Gurglemeie
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg er jo ikke stresset...hmmm:/

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som vil komme med noen ord til meg? Jeg er kjemperedd, nå er jeg virkelig det og prøver hysterisk å ringe lege, men det er så lang kø at jeg blir gal!! Noe stemmer jo ikke med meg, i flere dager har jeg hatt smerter som om jeg snart skal få mensen, men den kommer ikke :( Jeg er så redd for at jeg kanskje går inn i menopausen, jeg som engang ikke har barn:( Vær så snill, kan noen roe meg ned, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gråter og er lei meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du være gravid?

Anonym poster: 4461d1f45d8f5a3ffce75a32886b10b5

AnonymBruker
Skrevet

Nei, gravid utelukker jeg, vil ikke gå i detaljer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i flere år hatt sterke og svake menssmerter utenom mens. Jeg har tatt GU, innvendig UL, MR av buken og til sist laparoskopi alt uten funn.

Det er til å bli gal av! Ingenting galt tydeligvis, men jeg har store smerter!

Jeg ble rådet av gynekologen å starte på p-piller (har heller aldri gått på p-piller), noe jeg gjorde med tvil. Men det hjalp mye. Det kommer smerter innimellom og de kan være sterke, men de varer bare fra sekunder til minutter. Og det tåler jeg.

Anonym poster: 4fb56020b781363369ceeea91cc9ce74

AnonymBruker
Skrevet

Men har du fått mensen? Ringte legen istad, og fikk beskjed å ringe i morgen tidlig for akutt time, men det hjelper ikke meg noe særlig, jeg er så bekymret. Er så redd for at det er menopause, for vet at det er mulig i min alder :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...