AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #1 Skrevet 15. april 2013 Kort og godt... Jeg får om kort tid en helg alene i drammen. Hvor går man i Drammen. Om man er godt voksen (40+) og har lyst på litt selskap. Kanskje noen å prate med Altså har jeg kanskje lyst til å unngå "partystedene" for de helt unge. Anonym poster: 84cd90b390012cf60c9f8e1a1cc9d0aa
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #2 Skrevet 15. april 2013 Ingen som kjenner til drammen? Anonym poster: 84cd90b390012cf60c9f8e1a1cc9d0aa
Polly Ester Skrevet 15. april 2013 #3 Skrevet 15. april 2013 I andre etg. på Z er det en 30-års grense avdeling... men, hvis du skal snakke med godt voksne utover det er nok muligens ikke det stedet for deg - det er jo disco og høy musikk, bare litt eldre klientell enn 20-åringene. Jeg tror det skal være en for de som er eldre enn det også, men jeg husker ikke navnet på stedet, vi kalte det bare Åreknuten den gangen for mange år siden. Ligger i tverrgaten til Drammens Teater, mot sentrum. Og så tror jeg det er en egen seksjon på Park som er litt roligere der jeg vil tro de som ønsker å prate mer og bli kjent uten å hoppe og danse på et dansegulv kan sitte...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå