Gå til innhold

Bli med på rideferie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er noen som kunne tenke seg å bli med på rideferie noen dager i sommer? Jente på 39.

Har kikket på div turer i Norge, 3-4 dager.

Nivå:øvet.

Anonym poster: 4b9c24aae9af4cd391f6e42abc811f4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært spennende, men jeg jobber mye og har egne hester - så blir vanskelig å gjennomføre. Så er jeg bare 21, så du vil kanskje ha med ei som er eldre. :)

Eller så er det ingen fare å dra på rideferie alene, en blir fort kjent og glad i folk på slike turer.

Anonym poster: 785e7bb2fce08b5c27156d8298dfc492

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mulighet å bli med på sånn tur i sommer, men leste om rideferie i Italia idag - som skulle være den lengste ruten i Italia. dersom det er aktuelt å reise utenlands kanskje de har organiserte turer der man treffer andre?

Anonym poster: e614d77a3da03eefb2db7f4b6376cd09

Skrevet

Hvor og når har du tenkt å dra? Har vært inne på det selv også..

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen

Jeg har tenkt på uke 30, for da har jeg fri. Har kikket på både 3-4 dagers turer og ukesturer. Men de fleste virker som om er lagt opp til at man reiser sammen med noen, og foreløbig er jeg alene. Ingen venninner som deler interessen min :P

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke vært så redd for hester så....

Anonym poster: c75efd36badc1f51e494953a8dd213c8

Skrevet

Ååå, jeg har kjempelyst, men akkurat i sommer passer det ikke :( Vi har nettopp bygget hus, så i sommer har vi ikke råd til noen verdens ting :glare: Men neste sommer; da er jeg klar, hehe. Du får ta meg på ordet og sende meg en PM. Jeg er 27 forresten, men det gjør jo ikke no'? :)

Skrevet

Har ferie den uka, men reiser til Finland på torsdagen så det blir nok litt mye... Men har vært på rideturer før og det er utrolig flott. Kan forøvrig anbefale tur med Hemsedal Hestesenter, her tror jeg ikke det er noe problem å reise alene.

Skrevet

Var på rideferie aleine flere sommere på rad. Gikk greit aleine. Ble altid kjent med folk. Pleide å snakke med de som drev leiren for å forsikre meg om at det ikke bare var hestegale småjenter den uka jeg skulle på tur. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Var på rideferie aleine flere sommere på rad. Gikk greit aleine. Ble altid kjent med folk. Pleide å snakke med de som drev leiren for å forsikre meg om at det ikke bare var hestegale småjenter den uka jeg skulle på tur. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor var du på rideferie da?

Skrevet

Begynner å bli lenge siden jeg var på leir. Var flere år på Sulseter i Vinstra. (Www.sulseter.no) All right opplegg. Var på en ukes tur der vi delvis rei på dagsturer og delvis dro på overnattingstur. Var ett år på Geilo, men det var en kortere tur. Var også flere år på Dovre, men de tror jeg har slutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...