Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

slett

Endret av mariahv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BV kommer ikke fra urinrør,så det er kanskje mulig du tar feil av hvor utfloden kommer fra?

Noen har mye utflod mens andre lite. Det er forskjellig fra kvinne til kvinne ,Finn ditt "mønster"

Det er også normalt at utfloden forandrer seg ettersom hvor du er i menssyklusen.

Skrevet (endret)

*Problem solved*

Endret av mariahv
Skrevet

eh ,synes det høres veldig rart ut ja.

Da burde du oppsøke gyn om du får sæd ut av urinrøret ,hvis din partner har hatt utløsning i skjeden.

Skrevet (endret)

*problem solved*

Endret av mariahv
AnonymBruker
Skrevet

Mange leger tester kun for Klamydia, men det er mange som har en uoppdaget Mycoplasma Genitalis. Den oppdages ikke på en vanlig klamydiatest. Om du bor i Oslo, så kan Olafiaklinikken være et alternativ, de har mer greie på sånne ting (sos) enn en vanlig fastlege).

Anonym poster: 1f6cda6daaa0a1110319ab1460f53f28

Skrevet

Når du sier at utfloden kommer ut "der oppe", mener du at utfloden tyter ut helt øverst der kjønnsleppene dekker klitoris? Slik at du får en pytt med utflod langt oppe i trusa og ikke rett nedenfor skjedeåpningen? For det er nemlig ganske vanlig at utflod og skjedesekret renner "oppover" når det kommer fra skjeden, særlig om du har små indre og store ytre kjønnslepper som på en måte kan "forsegle" musa til du sprer kjønnsleppene.

Det er også mer vanlig når du barberer bort kjønnshåret enn når du beholder det.

Gjest mariahv
Skrevet

Oi, det hørtes veldig ut som mitt problem!! Jeg har veldig store ytre kjønnslepper, og ja, jeg får en slags pytt i trusa og helt oppe når jeg "bretter" ut kjønnsleppene. (Okei det hørtes helt sykt nasty ut, men det er fakta). Så da mener du at det kan være dette? Det hørtes jo mye mer fornuftig ut egentlig. Var hos legen i dag, og hun sa også at iom. Utfloden ikke lukter og virker normal, så burde jeg ikke være bekymret, og at problemet kunne være stramme bukser o.l.

Gjest Mariahv
Skrevet

Oog jeg barberer jo bort alt der nede, hehe...

Skrevet

Da er det nok det som er "problemet" ditt. Helt normalt med andre ord ;)

Jeg er også sånn like etter barbering, det beste du kan gjøre for å unngå det, er å kun frisere til en kort klipp i stedet for å barbere alt av :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...