Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Hvordan fortoner deres hverdag seg? Går dere i konstant frykt for at det dere har på dere akuratt i dag har gått ut på moten, og derfor er harry? Er det ikke litt noia og ta på seg trailercapsen, eller hva f det er som er kult nå til dags, bare for å oppdage at folk snur seg, humrer litt, hvisker og tisker på bussen om at "lolz..sehr serr trailercaps i dag lizm. Det gikk jo ut av moten i går ettermiddag" 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 HÆ!? Er ikke trailecaps in lengre!? Anonym poster: a069db5cd460f45d023d6c1970900ba3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Jeg er en femidott og jeg er den første til å innrømme det. Livet mitt legges umiddelbart i grus hvis jeg ser en nørd gå i det samme jeg går i. Eeeeh, not. Anonym poster: ea2e918eb45dddbcbc6534a04c39f9f2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Dette har eg og lurt på, men då med tanke på alt dette stæsje jenter driver med; solarium neglelakk sminke exstentions(skrives ikkje slik, ser eg) kropp kviser smykker Det må vera eit mareritt for dei å gå ut døra. Alt skal jo vera perfekt. Eg lurar på kor ofte dei sjekkar seg i spegelen. Det må vera frykteleg slitsamt. litt utanfor emnet ditt, Skogmann, men du toler det.
Vulpes Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Jeg er opptatt av mote, sminke, hår, kviser, smykker, neglelakk, brunfarge i huden og alle disse tingene dere nevner her (har dog ikke extensions). Ikke hysterisk, men liker å se OK ut. Det betyr ikke at jeg må følge moten slavisk hele tiden, eller at jeg må være perfekt for å gå ut døren. Jeg kan fint gå rundt i byen uten sminke, med håret i hestehale og i lite spennende klær. Men jeg føler meg mer vel om jeg har ordnet og pyntet meg litt. Det å være opptatt av noe betyr ikke nødvendigvis at man er en «slave». Jeg synes klær og mote er spennende, men går gjerne i joggebukse og t-skjorte om jeg vil ha på meg noe behagelig. Jeg synes det er gøy å leke med sminke, men synes det er greit å vise meg uten òg. Skjønner dere forskjellen mellom dette og disse bildene dere har i hodet av folk som er opptatt av disse tingene? Finnes garantert folk som drar det for langt, uten tvil. Og disse menneskene kan sikkert bli stresset og lide under sin egen forfengelighet. Men de fleste av oss er nok ikke sånn 1
Eriks Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Ja, nå som nazisveis har blitt harry aner jeg ikke hvordan jeg skal se ut på håret lenger. Noen tips? Hva er in?
Gjest Tirkes Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Jeg tror de aller fleste moteinteresserte bruker mote og nye trender som inspirasjon. Det er umulig å følge trenden eller følge moten, for det er mange ting som skjer på en gang. Men man kan plukke litt inspirasjon, og skape litt sin egen stil midt i galskapen. For min del har jeg de siste årene fulgt godt med på mote, helt uten at jeg har falt for så mye som halvparten av trender som blir presentert. Men som inspirasjon så prøver jeg en farge jeg tidligere hadde holdt meg unna, nye plagg eller lærer nye ting (som f.eks hårstyling eller sminke). Forstår at du ikke er helt seriøs, og at dette trolig er mer skråblikk en aktuelt, men det er mine two cents.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Jeg er opptatt av mote, sminke, hår, kviser, smykker, neglelakk, brunfarge i huden og alle disse tingene dere nevner her (har dog ikke extensions). Ikke hysterisk, men liker å se OK ut. Det betyr ikke at jeg må følge moten slavisk hele tiden, eller at jeg må være perfekt for å gå ut døren. Jeg kan fint gå rundt i byen uten sminke, med håret i hestehale og i lite spennende klær. Men jeg føler meg mer vel om jeg har ordnet og pyntet meg litt. Det å være opptatt av noe betyr ikke nødvendigvis at man er en «slave». Jeg synes klær og mote er spennende, men går gjerne i joggebukse og t-skjorte om jeg vil ha på meg noe behagelig. Jeg synes det er gøy å leke med sminke, men synes det er greit å vise meg uten òg. Skjønner dere forskjellen mellom dette og disse bildene dere har i hodet av folk som er opptatt av disse tingene? Finnes garantert folk som drar det for langt, uten tvil. Og disse menneskene kan sikkert bli stresset og lide under sin egen forfengelighet. Men de fleste av oss er nok ikke sånn det var desse eg tenkte på då eg skreiv innlegget mitt
Gjest Tirkes Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Dette har eg og lurt på, men då med tanke på alt dette stæsje jenter driver med solarium -Niks. neglelakk - I snitt lakker jeg negler en gang per uke mens jeg ser på TV sminke - Ti minutter hver morgen. Mannen bruker like lang tid på å style håret og barbere seg. exstentions(skrives ikkje slik, ser eg) - Aldri brukt, ikke behov for. Jenter som har permanente bruker ikke mye daglig tid på dette. Jenter som bruker clip ons, pleier vel ikke å bruke til annet enn fest, da det sliter på håret? kropp - Jeg trener, hva mer kan jeg gjøre "før jeg går ut av døra"? kviser - Har jeg en, så dekkes denne under sminkepunktet. smykker - Tar meg ikke mange minuttene å ta på. Jeg er ei skikkelig skjære, så jeg er naken uten smykker. Det må vera eit mareritt for dei å gå ut døra. Alt skal jo vera perfekt. Eg lurar på kor ofte dei sjekkar seg i spegelen. Det må vera frykteleg slitsamt. Jeg er neppe i målgruppen din, da jeg er rimelig avslappet og klarer å forlate huset uten brunkrem, pudder og tåler å være vinterbleik, men flere av punktene er jo ting jeg daglig bryr meg om, uten av jeg føler meg hemmet av det. Når jeg ser meg i speilet pleier jeg å forsøke (uten seier) å temme litt av håret, samt sjekke om jeg har brokkoli stikkende ut mellom tennene. Eventuelt tørke bort mascara som er på avveier.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Jeg har også lurt på dette, og spesielt hvorfor det er så mye kulere å være først ut med en trend, enn å være sist ut. Anonym poster: ddb227c624587e2fb17ba28b917afc04
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Jeg har også lurt på dette, og spesielt hvorfor det er så mye kulere å være først ut med en trend, enn å være sist ut. Anonym poster: ddb227c624587e2fb17ba28b917afc04 De første og de siste som går med trendklærne, ser akkurat like tåpelige ut. Anonym poster: 9107c9860d3c24a6e643cc75e744c9a5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 De første og de siste som går med trendklærne, ser akkurat like tåpelige ut. Og ikke minst de i midten, som går kledt helt likt i flokk. Anonym poster: ddb227c624587e2fb17ba28b917afc04
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #13 Skrevet 14. april 2013 Ja, nå som nazisveis har blitt harry aner jeg ikke hvordan jeg skal se ut på håret lenger. Noen tips? Hva er in? Er det harry nå? Jøss, det går så fort! Jeg har et stall-tips til deg, nemlig at Kim Jung un-stilen er i fremmarsj. 1
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #14 Skrevet 14. april 2013 Jeg skjønner jo at folk vil ta seg godt ut, for all del, det gjør jeg selv. Men jeg holder håret kort, bruker ingen produkter og tar kanskje på litt fuktighetskrem i trynet om jeg er litt tørr. Ellers renser jeg øra og vasker meg, og bruker deo under arma. Jeg skjønner også at kvinner er litt mer opptatt av hvordan de tar seg ut enn menn. Jeg lurte mer på hvordan det fortoner seg for de som er opptatt av å ha det hippeste til enhver tid. F.eks bleiebukse-moten. Når vet man når det ikke er kult lenger? For da går man jo fra å være hip, til å se ut som man har driti på seg. 1
FantasDick Skrevet 14. april 2013 #15 Skrevet 14. april 2013 Signerer Tonje!. Skal også innrømme at jeg føler meg litt bedre enn "alle andre" når jeg går i de siste trendene. Jeg vet ikke hvorfor, bare føler meg som del av en klikk som "har skjønt det", som tør og som elsker klær, sko og sminke. Jeg liker å føle meg bedre enn majoriteten, som tusler rundt i saggy jeans, joggesko og allværsjakker - eller enda verre; gamle trender. Innlegget er skrevet med en liten touch selvironi.
Wonders Skrevet 15. april 2013 #16 Skrevet 15. april 2013 Jeg er veldig opptatt av negler, hår, sminke, klær, sko, vesker osv... Det å følge hva noen kaller mote er jeg ikke helt med på... Jeg kommer ikke til å kjøpe noe med stjerner eller dødningehode på, for jeg synes ikke det er pent om du er over 12 år. Så får det være så mye mote det vil. Det å la seg styre er det veldig få i Norge som gjør fullt ut. Det er vel greit å si at det siste jeg så fra Moteuken i Paris i vår måtte jeg bare ha, fordi jeg elsker å være pen og praktisk. http://www.ebay.com/itm/400442474708?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Calypso Skrevet 15. april 2013 #17 Skrevet 15. april 2013 Ja, nå som nazisveis har blitt harry aner jeg ikke hvordan jeg skal se ut på håret lenger. Noen tips? Hva er in? Gå for afro. Jo større jo bedre.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. april 2013 #18 Skrevet 15. april 2013 Jeg er veldig opptatt av negler, hår, sminke, klær, sko, vesker osv... Det å følge hva noen kaller mote er jeg ikke helt med på... Jeg kommer ikke til å kjøpe noe med stjerner eller dødningehode på, for jeg synes ikke det er pent om du er over 12 år. Så får det være så mye mote det vil. Det å la seg styre er det veldig få i Norge som gjør fullt ut. Det er vel greit å si at det siste jeg så fra Moteuken i Paris i vår måtte jeg bare ha, fordi jeg elsker å være pen og praktisk. http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 mmm, er det praktisk å ha mobiltelefonen oppi ei eiga veske istadenfor oppi ei veske saman med alt det andre stæsjet?
Wonders Skrevet 15. april 2013 #19 Skrevet 15. april 2013 mmm, er det praktisk å ha mobiltelefonen oppi ei eiga veske istadenfor oppi ei veske saman med alt det andre stæsjet? Vesken min er lukket og låst når jeg går i sentrum blandt tjuvradder, så å stoppe å dra opp hele vesken osv, gjør meg sårbar. Jeg har hatt mobilen i hånden men føler et hardt knuff bakfra gjør at den spretter ut av mine hender og vips er den stjålet av han bak meg. De er så utspekulerte at det ikke går ann. Jeg vil ha den trygt lett tilgjenglig. Og ikke dinglende i en åpen lomme eller i bukselomma... Jeg går ved Nationalteateret hver dag , to ganger om dagen, og trenger en tryggere fancy løsning...
Gjest Bond Skrevet 15. april 2013 #20 Skrevet 15. april 2013 Jepp, måtte sjekke flere moteblogger og motemagasiner i dag tidlig for å sikre at den belten jeg har på meg ikke nå plutselig er helt gårsdagens greie lissom. Livet er slitsomt, får ikke nok søvn eller mat, må jo sitte og oppdatere seg hele tiden, og det er også så fryktelig mye pes å holde styr på klesskapet med alt som må inn og ut, spesielt for en som meg som skal jo sortere etter farge og sånn også. Skjønner at det er liksom mange som kan gå rundt med ting som er bare nesten in, men herregud ass. Men sånn ellers - er nok litt jålebukk, men synes ikke det tar så fryktelig mye tid egentlig. Men så er jeg kanskje mer opptatt av å se bra ut enn å alltid ha siste mote også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå