Gå til innhold

Vondt når han tar meg bakfra - hjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, emnet sier vel det meste.. Jeg tror han treffer livmorhalsen min når han tar meg bakfra, det blir liksom for "grunt"... Og det som er trist, er at dette er hans favorittposisjon! Jeg skulle så veldig ønske at det var noe jeg kunne gjøre for at han skal kunne ta meg så hardt og dypt bakfra som han ønsker. Har dere noen tips??

Anonym poster: 2998d4d01da45aba00de12520c543bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funker det ikke så funker det ikke. Han er nok bare for lang og må rett og slett ta det roligere. Du blir jo utvidet og dypere når du er kåt, men jeg regner med du er tent og klar når dere setter igang uansett, så det ikke er problemet?

Anonym poster: a7ea2199da07cdb69242ea99e7671690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både våt og kåt, så det er ikke det som er problemet..

Jeg ser for meg at hvordan jeg står, oppreist på alle 4, ned med hodet, og andre varianter, har noe å si kanskje.. Jeg finner bare ikke helt ut av det!

ts

Anonym poster: 2998d4d01da45aba00de12520c543bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Kjenner til problemet. Du må nok bare be han om å ikke stikke den så langt inn. Regner med at han ikke vil gjøre deg noe vondt. =)

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett på en penising, da kommer han ikke så dypt.

Vil ikke en penisring gjøre han bare enda hardere/større/lengre?

Anonym poster: 2998d4d01da45aba00de12520c543bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og legg deg helt ned på magen.

Tusen takk for konkret tips, skal prøve dette :blomst:

ts

Anonym poster: 2998d4d01da45aba00de12520c543bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke en penisring gjøre han bare enda hardere/større/lengre?

Anonym poster: 2998d4d01da45aba00de12520c543bfc

Jeg forklarte nok ikke godt nok. Pnisringen har litt tykkelse. Det i seg selv vil gjøre at han ikke kommer så dypt. Dessuten kan han trekke penisringen litt opp, og bruke den om mål, slik at han ser hvor dypt han kan gå. Jeg har hørt om noen som markerte en strek på penis med en sprittusj, men det er å gå litt langt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarte nok ikke godt nok. Pnisringen har litt tykkelse. Det i seg selv vil gjøre at han ikke kommer så dypt. Dessuten kan han trekke penisringen litt opp, og bruke den om mål, slik at han ser hvor dypt han kan gå. Jeg har hørt om noen som markerte en strek på penis med en sprittusj, men det er å gå litt langt ;)

Aha, godt tips :) Blomst til deg! :blomst:

ts

Anonym poster: 2998d4d01da45aba00de12520c543bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forklarte nok ikke godt nok. Pnisringen har litt tykkelse. Det i seg selv vil gjøre at han ikke kommer så dypt. Dessuten kan han trekke penisringen litt opp, og bruke den om mål, slik at han ser hvor dypt han kan gå. Jeg har hørt om noen som markerte en strek på penis med en sprittusj, men det er å gå litt langt ;)

Huff ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, godt tips :) Blomst til deg! :blomst:

ts

Anonym poster: 2998d4d01da45aba00de12520c543bfc

Takk, alltid hyggelig å få blomster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg i alle fall for å bøye ryggen bakover/løfte rompa. Da vil han ikke "stange" inn i deg på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvd forskjellige vinkler? Jeg kan få vondt/skikkelig ubehag hvis han lener seg fremover over meg, mens det er null problem om han er mer oppreist. Merker også forskjell på hvilken vinkel jeg er i. Og av en eller annen grunn blir det lettere ubehagelig om jeg har kommet først.

Anonym poster: 3d2ae931b0697625df618e0a13568b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...