Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Jeg tok en test iforgårs, den ble svak positiv litt etter tiden. Tok en ny igjen idag, og den ble veeeeldig svak positiv etter 4-5 min. Kan det vær jeg er gravid da? Eller er det skygge? Jeg ser streken. Tenkte jeg skulle kjøpe clearblue i morgen, er den bedre? Siden den viser gravid/ikke gravid?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Jeg tok en test iforgårs, den ble svak positiv litt etter tiden. Tok en ny igjen idag, og den ble veeeeldig svak positiv etter 4-5 min. Kan det vær jeg er gravid da? Eller er det skygge? Jeg ser streken. Tenkte jeg skulle kjøpe clearblue i morgen, er den bedre? Siden den viser gravid/ikke gravid? Hvis den er svak er du nok gravid. Om ikke fargene øker så kan det og være en graviditet som holder på å gå til grunne. KJøp en test med uke indikator kanskje den er bedre enn den typen du tok. Anonym poster: b28985e266be2ffb1ead807764ccd3a6
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Hvis den er svak er du nok gravid. Om ikke fargene øker så kan det og være en graviditet som holder på å gå til grunne. KJøp en test med uke indikator kanskje den er bedre enn den typen du tok. Anonym poster: b28985e266be2ffb1ead807764ccd3a6 Fargen har blitt litt sterkere etter noen timer. ?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Men det som er rart er at jeg har hatt mellomblødning denne mnd, pga glemte p-piller. Så fikk jeg mensen som jeg skulle ha i kun 2 dager, så stoppet det helt opp. Så begynte jeg kun å blø under sex, så stopper det helt opp igjen. Men fortsatt svak positiv test. merkelig.
Lunalille Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Lettere å svare om du får lagt inn bilde av testen din
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Lettere å svare om du får lagt inn bilde av testen din Orker ikke legge bildene inn, men det er svak strek, men hvorfor har jeg blødd osv da?
Lunalille Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 Orker ikke legge bildene inn, men det er svak strek, men hvorfor har jeg blødd osv da? Kan være festeblødning, lettblødende slimhinner o.l. Om du ikke orker å legge inn bilde kan vi dessverre ikke gi deg noe vettugt svar heller
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Hvor lenge er det siden du glemte pillene og når hadde du sex? En graviditetstest kan ikke vise positivt om du ikke er gravid, bortsett fra såkalte sytråd streker. Streken kan godt være svak, men skal ikke være sytrådtynn. De digitale testene krever et litt høyere hcg nivå, men om du venter til i morgen eller overimorgen så får du et sikkert svar om det har gått ca 14 dager siden sex/glemte piller. Anonym poster: 6922c5ccc836336a441f4e1ddb3f1185
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Hvor lenge er det siden du glemte pillene og når hadde du sex? En graviditetstest kan ikke vise positivt om du ikke er gravid, bortsett fra såkalte sytråd streker. Streken kan godt være svak, men skal ikke være sytrådtynn. De digitale testene krever et litt høyere hcg nivå, men om du venter til i morgen eller overimorgen så får du et sikkert svar om det har gått ca 14 dager siden sex/glemte piller. Anonym poster: 6922c5ccc836336a441f4e1ddb3f1185 Det er 17 dager siden jeg glemte ppille og hadde sex. hadde sex den dagen jeg hadde eggløsning faktisk.... Jeg greier å se streken på litt avstand altså, så jeg ser at det er 2 streker. Men den er ikke sterk, men den er blitt mye sterkere nå enn den var før idag.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 Kan være festeblødning, lettblødende slimhinner o.l. Om du ikke orker å legge inn bilde kan vi dessverre ikke gi deg noe vettugt svar heller Okei, jeg fikk mellommblødning 2-3 dager etter glemt ppille, og det varte lenge, så skulle jeg få "ekte" mens, og den varte i 2 dagr så full stopp. Men begynte å blø masse under sex på fredag. Har ikke blødd siden da..
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2013 #12 Skrevet 15. april 2013 tok en clearblue test nå, kom opp; ikke gravid. Merkelig... er jo to streker på de andre testene..
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2013 #13 Skrevet 15. april 2013 fikk mye lysebrunt/rosa utflod i sted. mye! Arh... Får ta en ny test i morgen tidlig...
Gjest Gaea Skrevet 15. april 2013 #14 Skrevet 15. april 2013 De strektestene kan vel vise en strek når de går over tiden, og også bli enda tydeligere jo lenger du venter, tror jeg. Derfor skal man se på testen innen x antall minutter. Og det går an at det kommer en svak strek innenfor tiden og, men normalt vil den være veldig utydelig, altså en ''skyggestrek''. Hvis jeg ikke husker feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå