Gå til innhold

CreatureCanis' Tankebox


CreatureCanis

Anbefalte innlegg

Hei.

Da var det enda en liten sjel som prøver seg som dagbok skriver her på KG. Hvor vidt dette kommer til og gå bra vet jeg men jeg får vertfall prøve og se om dette kan bli givende for meg på noen måte. Jeg får vel la det bli ett slags "bli voksen" forsett. :P

Det er nå 3 dager siden jeg fyllte 18 år.. og jeg er nå og regne som "voksen". Jeg har plutselig lov og kjøpe både cider, rusbrus, vin og røyk og ta lappen om det er ett ønske men for meg som er ikke røyker og bare drikker med skjeldne anledninger så betyr det liksom så lite.. Jeg har de siste dagene lurt på hva det egentlig vil si og bli "voksen". Hva som er definisjonen på det.. Jeg mener. Jeg bor fremdeles hjemme hos mamma.. jeg har ingen jobb.. jeg går på skole enda. Jeg klarer bare ikke plassere meg i "de voksnes rekker" som det så fint stod i ett kort jeg fikk.. men men..

Det skjer ellers en mye rart i livet mitt om dagene. Så mye at det ville bli i det meste laget og skrive om. Så jeg tror jeg hovedsaklig skal hold meg til dagens tanker i denne dagboka og ikke la den være så mye bakover gående. Så jeg kan jo begynne med og si at i dag så fikk jeg endelig mensen igjen.. blir jo helt stressa når den uteblir.. og da er det jo egentlig ikke noe rart at den uteblir og da blir jeg enda mer stressa av og ikke prøve og stresse. Uhm.. Og siden vi faktisk ikke har liggi sammen og jeg teknisk sett ikke kunne være gravid så ble jeg jo enda litt mer stressa av det igjen. Men men men.. Slikt skjer vel bare i ny og ne går jeg ut i fra så..

Ellers er jeg i ganske godt humør.. fikk en lapp i posten i dag. Har fått nye harddisker til PCen min og gleder meg til og plukke dem opp i morgen. :D Jippi! Noe mer har vel ikke skjedd i løpet av dagen.. så jeg tror jeg ender mitt første innlegg i dagboka for i dag. En sped begynnelse men det er jo noe.. en liten friplass og lufte litt tanker på til meg og her. :) Håper dette blir gøy.

Mvh

CreatureCanis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..

Tilbake igjen.. sitter på skolen nå og prøver og skrive en rapport. Det går relativt dårlig da ryggen min tydeligvis prøver og drepe meg.. :-( Jeg har hatt så sinnsyke mens smerter at jeg ikke har sovet noe godt i natt.. hadde store problemer med og stå opp i dag tidlig og kom på skolen og fant ut at valgfag var avlyst i dag. Så da ble jeg sittende på en trapp i nærmere en times tid og gjøre stort sett ingenting bortsett fra og høre på musikk..

Nå har jeg i det minste litt bedre sitteplass.. vi har gode stoler her i klasserommet vi og takk for det. Kjenner det gnager baki ryggen.. men det er lite jeg kan gjøre med det annet enn og vente til det går over...

Og så hadde jeg en rar drøm i natt.. Jeg drømte at meg og min mor var på vei en plass i bilen og på veien så vi en veninne av meg. Hun vinket som en tulling og ville sitte på med oss så vi stoppet. Hun måtte over veien for og komme til oss men i det hun løp over veien så kommer der en bil og kjører på hun og bare kjører videre. Det komiske var at hun ble ikke skadet.. det da bare BONK og så lå hun langflat i veien og så ut som om hun lurte på hva som hadde skjedd..

:hoho:

Jeg har litt for mangen rare drømmer for tiden..men men..

Ellers har jeg vel lite kontruktivt og komme med på denne tiden av døgnet annet enn og syte over smerter og stølhet alle hellsikkens veier.. :roll:

Så jeg sender ett hei tilbake til GreenSky og så avslutter jeg for nå. :)

Mvh

CreatureCanis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig...!!!! :o

Denne dagen har allerede vert alt for lang.. :(

Begynner og blir sliten allerede. Har lyst og legge meg ute i sola og bare sovne.. men typisk nok er det ting og gjøre her i verden. Jeg skulle helst reinastallert PCen i dag.. men det ser det ikke ut til at jeg får tid til, jeg må ha en dusj og jeg skal ut senere i dag.. En som har bursdag.

Og mat skulle jo kroppen hatt.. Jeg er kjempe sulten så jeg tror jeg skal bevege meg til matlagrene våre og se om jeg finner noe som virker fristende..

Så.. enda jeg egentlig ikke hadde noe kostruktivt og si så sa jeg da dette her.. får bare være litt dagbokfyll da.. og memmo om en hittil usedvanlig laaaaang dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Da var det endelig fredag igjen! Og nå er det i tillegg påske ferie i neste uke. Denne dagen har vert ganske storkos! Sånn bortsett fra at jeg forsov meg og kom forsent på skolen i dag tidlig.. :oops: Gjorde uannsett ikke så mye fornuftig der i dag da. Ellers så er datamaskinen her nå ferdig satt og og installert med nye harddisker og du verden så deilig stille den er blitt. :-) Og så hadde jo jeg og kjæresten tenkt oss ut da.. men siden vi hadde huset for oss selv så ble vi liksågod ligge på sofaen og kose oss en god stund før vi bare sovnet begge to.. Og det er ikke bare bare da vi faktisk har en veldig merkelig sofa til og klare og sovne i.. :hoho:

Kan tro jeg våknet opp igjen med vondt i både rygg og nakke. :roll: Men det plaget meg ikke så mye. Bare og ligge i ramkroken til godgutten min er jo noe av det beste i hele verden.. sukk ..skulle ønske vi hadde huset for oss selv litt oftere. Ting blir så anstrengt når mor er hjemme. Liksom ingen private samtaler og slikt da.. men men..

Er på tide og gjøre noe aktivt for og få flyttet ut her i fra tror jeg..

Takk for nå.

Mvh

CreatureCanis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG!! :evil:

Nå er jeg sint her altså! SINT!

Ringte nettopp til duden min som er på TG nå.. han var ute og hadde det gøy med noen kompiser... og han var mer eller mindre kjempe brisen for og si det slik.. Ikke noe gale i det så og for seg.. eller det at han hadde det gøy. Men akkuratt nå gjorde dette meg skikkelig forbanna! Jeg hadde lyst og sjelle ham ut nesten.. uten grunn ja.. men ARG!

Det er bare så jævla blodig urettferdig at han har vert der og hatt det kult hele uka omtrent menst jeg har vert alene hjemme (mer alene er jeg hadde planlagt) hele den tiden.. Jeg er kansje sær og dum i dag.. men ÅHH! Dette er den vertste påsken i hele mitt liv..!

*frese* Noen dager er bare ment til og hates! :kjempesinna:

Tenkte noen humør svingninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...