Gå til innhold

Disney klassikere, samleboks?


lindsay

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan få tak i alle de gamle Disney klassikerne i en samleboks?

Har tittet en del på nettet, både på CDON, Platekompaniet osv. Men ingen som selger samlebokser. Og dessuten har de ikke alle Disney klassikerne :( Både Tornerose , Den lille havfruen og flere er utgått.

Synes det er kjempe dumt at de plutselig bare slutter å selge noen av disse tegnefilmene. De er jo klassikere ! Burde jo alltid være til salgs :)

Får en datter nå, og jeg vil at hun skal vokse opp med alle disse flotte tegnefilmene slik som jeg gjorde :) :) Dagens barnetv er ikke det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Disney er ganske smarte når det kommer til det der. Løvenes konge var for eksempel ikke til salgs i en del år, før den så ble relansert nå da det var jubileum. Så det er rett og slett ikke mulig å få kjøpt alle de gamle Disney-filmene samtidig. Man må følge med og kjøpe dem når de er tilgjengelige. Det var i hvert fall det jeg fikk beskjed om da jeg jobbet i filmbutikk for noen år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de forskjellige filmene blir tilgjengelige til ulike tidspunkt. Den Lille Havfruen vil komme oktober i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra ! Så godt å høre at Den lille havfruen kommer tilbake :) Den vil jeg vel si er den viktigste filmen i samlingen. Hehe ;)

Da får jeg bare samle litt og litt da.

Følge med når de forskjellige Disney filmene kommer ut.

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de forskjellige filmene blir tilgjengelige til ulike tidspunkt. Den Lille Havfruen vil komme oktober i år :)

Jeg har "den lille havfruen" på DVD, så den har kommet ut :)

Anonym poster: 9aa7c18fd74a88fe3362e9303aad7d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "den lille havfruen" på DVD, så den har kommet ut :)

Anonym poster: 9aa7c18fd74a88fe3362e9303aad7d2f

Den har jo selvfølgelig kommet ut på DVD tidligere og ja, men for øyeblikket skal den ikke være til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...