lindsay Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Er det noen som vet hvor man kan få tak i alle de gamle Disney klassikerne i en samleboks? Har tittet en del på nettet, både på CDON, Platekompaniet osv. Men ingen som selger samlebokser. Og dessuten har de ikke alle Disney klassikerne Både Tornerose , Den lille havfruen og flere er utgått. Synes det er kjempe dumt at de plutselig bare slutter å selge noen av disse tegnefilmene. De er jo klassikere ! Burde jo alltid være til salgs Får en datter nå, og jeg vil at hun skal vokse opp med alle disse flotte tegnefilmene slik som jeg gjorde :) Dagens barnetv er ikke det samme
Gjest Tekola Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 Disney er ganske smarte når det kommer til det der. Løvenes konge var for eksempel ikke til salgs i en del år, før den så ble relansert nå da det var jubileum. Så det er rett og slett ikke mulig å få kjøpt alle de gamle Disney-filmene samtidig. Man må følge med og kjøpe dem når de er tilgjengelige. Det var i hvert fall det jeg fikk beskjed om da jeg jobbet i filmbutikk for noen år siden
HedvigR Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Jepp, de forskjellige filmene blir tilgjengelige til ulike tidspunkt. Den Lille Havfruen vil komme oktober i år
lindsay Skrevet 14. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2013 Hurra ! Så godt å høre at Den lille havfruen kommer tilbake Den vil jeg vel si er den viktigste filmen i samlingen. Hehe Da får jeg bare samle litt og litt da. Følge med når de forskjellige Disney filmene kommer ut. Tusen takk for svar
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #5 Skrevet 14. april 2013 Jepp, de forskjellige filmene blir tilgjengelige til ulike tidspunkt. Den Lille Havfruen vil komme oktober i år Jeg har "den lille havfruen" på DVD, så den har kommet ut Anonym poster: 9aa7c18fd74a88fe3362e9303aad7d2f
HedvigR Skrevet 15. april 2013 #6 Skrevet 15. april 2013 Jeg har "den lille havfruen" på DVD, så den har kommet ut Anonym poster: 9aa7c18fd74a88fe3362e9303aad7d2f Den har jo selvfølgelig kommet ut på DVD tidligere og ja, men for øyeblikket skal den ikke være til salgs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå