Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er snakk om svært vitale, unge menn. Det er snakk om to gutter, så det er vanskelig å se noen sammenheng. Han jeg er med nå er veldig sunn og veltrent. Kanskje han sliter seg for mye ut med treningen :P

Anonym poster: 11fd3fe89a727df923af47ebc918ca0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt man kan få ereksjonsproblemer av å ikke ba sex på mange år. Kanskje han er mer opptatt av ho vakre nabodamen framfor ho han kan ha sex med.. Dog jeg er ingen ekspert..

Anonym poster: 659dad2c418b9b3fb5bc35481c012a55

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg får iallefall boner nesten for fort. Kan omtrent ikke rote med noen før den kommer....

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg får iallefall boner nesten for fort. Kan omtrent ikke rote med noen før den kommer....

Her får typen boner bare av å gi meg en klem :) Tror det er veldig normalt å få stå om du roter med noen. Noe annet er jo unormalt
Gjest Snoken-
Skrevet

Har hørt man kan få ereksjonsproblemer av å ikke ba sex på mange år. Kanskje han er mer opptatt av ho vakre nabodamen framfor ho han kan ha sex med.. Dog jeg er ingen ekspert..

Anonym poster: 659dad2c418b9b3fb5bc35481c012a55

Vi menn skal jo helst være seksuelt aktive minst 2-3 ganger i uka, om vi ikke er det vil det gå utover potensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...