Gjest indiangranny Skrevet 30. juni 2002 #41 Del Skrevet 30. juni 2002 Waco da Jeg kan være enig i mye du skriver og har sett skjevheten i denne verden.Drittsekker er overalt både blandt kvinnelige og mannlige utgaven,jeg drar ikke alle over samme kam. :o Ellers håper jeg du har en fin ferie og pass deg i sola så du ikke får solstikk,lurer på om du har fått det nå *erter* Ha det fint da WACO hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 30. juni 2002 #42 Del Skrevet 30. juni 2002 Det er forskjell på å finne idiotpartnere og å tro man har funnet drømmepartneren helt til man finner ut at han er psykopat. Eller hun for den sakens skyld. Psykopater er i mange tilfeller kjent for å virke fornuftige utad, vet du vennen. Yssen reagerer på mye rart, men i dette tilfellet hadde hun rett. Det er aldri en kvinne skyld at hun blir slått. Du kan ikke sammenligne dette med at menn på byen tror de skal få duppan og blir sure når de ikke får det til. Forøvrig syns jeg du skal holde deg for god til å kalle dine meddebattanter teite så lenge du blir utrolig såret at du nesten gråter over personangrep mot deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #43 Del Skrevet 30. juni 2002 Det er aldri en kvinne skyld at hun blir slått. Sissan du hadde sikkert helt rett bortsett fra det faktum at det er visse damemennesker som blir banka gang på gang.... Kanskje det er et mønster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. juni 2002 #44 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei ALDRI ganget med 5 Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. juli 2002 #45 Del Skrevet 1. juli 2002 Det er nok av og til et mønster, men det er allikevel ikke kvinnens skyld at hun blir slått. Sist jeg sjekket var det ikke lov å slå i Norge, og man burde kunne forvente av en partner at man ikke blir utsatt for dette. Jeg kjenner også flere ressurssterke kvinner som har blitt banket opp av sine eks-menn. De er helt normale jenter, og mennene ble oppfattet som helt normale menn. Og de har menn som ikke slår dem i dag. Så det er ikke noe fasitsvar på dette. Hvordan KAN du forsvare menn som slår med at kvinnene fortjener det fordi de er så "teite" å velge dem og derfor fortjener det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 1. juli 2002 #46 Del Skrevet 1. juli 2002 1. Jeg vil ikke akkurat si at jeg har med vilje lurt en gutt på den måten, men det kan odt være at jeg noen ganger i ettertid sett at gutten ville mer enn venner, mens jeg trodde at det var ting vi gjorde sammen fordi vi var venner! 2.Aldri 3.Aldri 4.Aldri 5.Aldri Har u erfaring med slike jenter som gjør alle disse tingene, Waco? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 1. juli 2002 #47 Del Skrevet 1. juli 2002 Sitter nå i en situasjon der jeg blir beskylt for å lure en "mann". Vi var venner, jeg så på ham som en venn av familien. Han var sammen med oss kun som familie. Av en eller annen grunn, har han fått følelser for meg, og føler seg lurt. Jeg kan ikke fatte å forstå hvordan jeg kan ha gitt dette inntrykket, da min mann og mine to barn hele tiden har vært tilstedet. Er det da jeg som er fæl? Dere menn er enkle, og vet du Waco; jeg synes du forer oss med argumenter som bygger opp den påstanden til tider. Du fremstiller jo menn som noen lettlurte idioter som faller for enhver trutmunn. Jada, jeg vet at det sitter mange jenter ved bardisken og blir påspandert, men som tidligere sagt; den mann som tror at bare han spanderer en drink så får han hele herligheten, fortjener ikke bedre. Jeg tror nok at andelen lureri fordeler seg nokså likt mellom menn og kvinner, men kanskje noen menn er letter å lure enn andre, og derfor føler at den fordelingen er litt skjeiv? Waco, ikke du vel? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carine Skrevet 1. juli 2002 #48 Del Skrevet 1. juli 2002 Hm...dette hørtes da ut som en bitter spørsmåls-stiller? Kan greit svare 0, aldri, ingen på spørsmålene dine! Men...nr 1. kan jo bli et spørsmål om definisjon... Jeg har aldri gjort dette bevisst - men dersom en gutt av en eller annen grunn har håpet eller trodd at det skulle føre til noe mer - så får det i tilfelle bli hans problem! Spanderer han taxi, drinker eller hva det måtte være for å få sex i "gjengjeld"...får han heller finne andre å spandere på enn meg . Men nei - lyve og komme med falske løfter, det har jeg ikke gjort! - Og selv om jeg bor i Drammen, har jeg heller ikke knullet noen bartendere der - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. juli 2002 Forfatter #49 Del Skrevet 1. juli 2002 Jeg prøver bare å forstå årsakene til hekseprosessene i middelalderen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #50 Del Skrevet 10. juli 2002 Hei Waco. Tror det er mange som lure på hva du har hvert utsatt for ettersom du har et så gjennomsyra negativt bilde av jenter. Du tar jo alle under en kam. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2002 #51 Del Skrevet 11. juli 2002 Veeelll...... Det har vel skjedd at jeg har latt en hunk spandere en drink eller to og det ender i at jeg bare går fra ham. :oops: Jeg mener, vil mannfolka først spandere på meg så er ikke det meg imot! Kanskje værre den dagen han forlanger noe tilbake.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå