Gjest Lottemor Skrevet 6. juni 2002 #21 Skrevet 6. juni 2002 hær er svar på d ine spørsmål: 1. er ikke alltid like lett å få taxi hjem etter en sen by tur så da kan jo det hende at man smiler pent til en som man vet bor nære der man selv bor som står lengre freme i taxi køen 2. har ikke gjort dette,har ikke engang tenkt tanken 3. nop 4. aldrig 5. ingen så der ser du ,kvinner er ikke så ille som du VILL at de skal være 12
Babyboo Skrevet 6. juni 2002 #22 Skrevet 6. juni 2002 1-Aldri 2-Aldri 3-Aldri 4-Aldri 5-Aldri Bli munk du Waco, så slipper du alle dissa problemene kvinnfolka gir deg! 12
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #23 Skrevet 6. juni 2002 1. noen ganger 2. aldri 3. aldri 4. aldri 5. aldri Men så vil jeg kommentere det at det er utrolig mange gutter som tror det skal bli noe på dem bare de kjøper en drink til deg også da! Hvor dumme går det ann å bli....? Og er de så dumme ser jeg ingen grunn til å ikke utnytte seg av det. De fortjener ikke bedre! (Men jeg har vært skikkelig slem en gang for da sa jeg ikke at jeg hadde kjærste bare for å bli spandert på hele kvelden og det funka det! Men på den annen side spurte han aldri om jeg var singel... Og jeg gjorde ingenting som tilsa at jeg var klar for han, hehe!! Jeg fortalte min daværende kjærste om det og han synes det bare var kult) Litt slem må man jo få lov til å være mot kåte dumme gutter? 12
waco Skrevet 29. juni 2002 Forfatter #24 Skrevet 29. juni 2002 Hvorfor er damer så uærlige? Jeg kan godt innrømme at jeg har vært skikkelig drittsekk mot damer. En gang jeg var på restarent-date med ei fin dame, så "unnlot" hun å fortelle at hun hadde mensen før slutten av middagen. Selvsagt ble jeg skuffa, hun kunne fortalt det før middagen slik at vi kunne spist et annet sted. Men slike ting skjønner selvsagt ikke jenter, og siden hun begynte "forglemmelsen" benyttet jeg anledningen til å snike meg fra regning og jenta ved å si jeg skulle på do. Har flere ganger alliert meg med kamerater som "tilfeldigvis" ringer og skal ha tak i meg, etter at jeg har pult dama slik at jeg slipper å kosesnakke med henne etter akten. Forskjellen mellom meg og dere, er at jeg innrømmer at jeg kan være sleip. Det er visst bare damer som påstår dem er så "ærlige" som dem skal ha det til.... trist egentlig med tanke på at vi aldri kan oppnå likestilling dersom ikke kvinnekjønnet revurderer sin "ærlighet". Det er ikke uten grunn at en kvinnes vitnemål kun gjelder halvveis for en mann etter de muslimske sharia-lovene....
Ani Skrevet 29. juni 2002 #25 Skrevet 29. juni 2002 Fordommer kommer av uvitenhet, kjære Waco... Det finnes uærlige menn som det finnes uærlige kvinner, og det er ikke alltid en enkel sak å finne ut hvem som er hva! Til det må du ha kaldt vann i blodet, tid til å se etter tegn, og is i magen til å vente å se hva som viser seg:) Dette kommer (kanskje) med årene, lykke til!
Gjest Turi Skrevet 29. juni 2002 #26 Skrevet 29. juni 2002 Neste gang typen ber meg ut, skal jeg passe på å si hvor i menstruasjonssyklusen jeg er FØR jeg spør hvor vi skal. Sorry Waco, har aldri tenkt på at det er nødvendig, men nå er jeg jo opplyst, og lover å følge opp. Vil jo nødig sitte igjen med regninga :o hvis vi spiser så mye at han forventer sex av det (forresten er jeg sjeldent intr. i sex etter stor middag, da vil jeg bare kose). Mine ærlige svar: Hvor mange ganger har du lurt en gutt? Dvs oppmuntret ham, gitt ham usanne løfter? Det kan f eks være alt fra å være med på hytteturer og sitte på gratis i drosje, selv om du egentlig vet at gutten vil noe mer? Oppmuntret mange ganger. Aldri gitt usanne løfter (er for feig, tør ikke det). Aldri hyttetur, taxi flere ganger, drinker flere ganger. Hvor mange ganger har du hatt sex med en gutt selv om du vet at du skal gjøre det slutt? Aldri, men jeg har opplevd at exen har spurt om vi ikke kan ha sex bare én gang til etter at jeg har gjort det slutt. En helt utenkelig tanke. Sexlysten er noe av det første som blir borte hos meg når jeg ikke liker fyren lenger... Hvor mange av dere har blitt med typen på utenlandsreise for å så helgen etter knulle en bartender på det disco i Drammen? Selv om man strengt tatt burde si noe, men i stedet holdt kjeft for å få en utenlandsreise? En gang, men bartenderen var ikke fra Drammen. Hvor mange ganger har du satt i gang slagsmål mellom to gutter på fest? Ved å være intrigemaker og lurendreier? Er årsaken at det gir makt, eller er det fordi at vanlig dansemusikk er for kjedelig for kvinnehjernene? Jeg bare flørta med en fyr. Var ikke klar over at typen min så på. Da er jeg vel ikke intrigemaker? Men lurendreier kanskje? Men fyren var kjekk han. Det føles som om jeg fylles av makt når menn slåss pga meg, da er jeg på toppen av verden. Dansemusikken er ikke for kjedelig for hjernen min, jeg kobler ut hjernen og er bare et rent seksuelt vesen på dansegulvet. Jeg er så deilig at typen min kommer i slagsmål med menn som har lyst på meg hver gang vi er ute. Hvor mange ganger har du sjekket opp en gutt, fristet ham, hatt sex med ham, men pga venninner og ryktespredning heller har årsaksforklart for deg selv at du har blitt brukt? Fått masse trøst av venninner i stedet for å bli anklaget som billig? Aldri. Jeg ønsker ikke å fremstille meg som en svak person overfor venninnene mine. Jeg vil heller være BITCH enn stakkarslig. (BabeInTotalControlofHerself). Menn er enkle vesener Waco. Du kan ikke klandre kvinner for å utnytte seg av det. Dersom en mann er villig til å spandere en drink fordi han tror det kan få ham i senga, hvorfor skal vi nekte ham? Så lenge vi ikke lover ham noe, er det ikke feil. Dersom jeg hadde fått et tilbud om en drink, og sagt - sorry jeg er ikke interessert i sex - ville det vært riktig? Hmmmm... Noen menn liker dessuten å spandere drinker på flotte kvinner fordi de ønsker å bli SETT sammen med dem av kameratene sine. Og da betaler jo vi deilige CHICKS for deres 5 minutters berømmelse i gjengen. Menn er primitive på byen, enkle å gjennomskue, enkle å bruke. De virkelig interessante mennene forsøker ikke å kjøpe en kvinnes gunst med middager, sydenturer, drinker eller taxiturer. De som er så desperate at de tyr til slike midler burde vite at de bommer.
waco Skrevet 29. juni 2002 Forfatter #27 Skrevet 29. juni 2002 Ani....jeg leser ut av svarene jeg fikk på denne tråden jeg....
waco Skrevet 29. juni 2002 Forfatter #28 Skrevet 29. juni 2002 Sissan det jeg skriver er ikke bare tull skjønner du.... senest i dagens dagblad går det historier om hvordan kvinner kan være.... Ranet av puppedamer: http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/06/29/340551.html loppet for en halvmillion http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/06/29/340504.html
Gjest Turi Skrevet 30. juni 2002 #29 Skrevet 30. juni 2002 Neida, det er ikke bare tull. Menn er utrolig lettlurte, og glemmer kanskje å tenke med "riktgi" hode en gang i blant. Herregud - dersom man slikker fremmede kvinners brystvorter og virkelig TROR man er så deilig at normale kvinner kommer og tilbyr noe sånt er man jo bra teit. Og å finne sitt livs kjærlighet gjennom Aktuell rapport, og begynne forholdet med å gi vedkommende masse penger vitner heller ikke om særlig høy intelligens. Hvis man er så lettlurt, har man godt av medisinen. Se på de to gamlingene som ble robbet av en kvinne som tok av seg klærne her for en stund siden. De hadde ivhertfall vett til å innrømme at de hadde vært dumme. Og de syns faktisk showet var verdt det. DET står det ihvertfall respekt av. Å oppføre seg hodeløst for deretter å skylde på kvinner generelt, det er bare patetisk.
Ani Skrevet 30. juni 2002 #30 Skrevet 30. juni 2002 Skal nok mere til, ser du... Du skriver at kvinner pr. definisjon er uærlige lurendreiere, som ikke engang tør å innrømme det. Tror du virkelig, innerst inne, at du får bevis for det ved å lese svarene du får her inne? Er dette et slags forsvarsverk du prøver å reise for deg selv? "Kvinner er ikke til å stole på, punktum!?" Og derfor kan du gå videre i livet og følelsesmessig "barrikadere" deg? Det ville i så fall være svært synd, for deg selv... Har blitt lurt selv, av uærlige menn. Kan kanskje kalle meg dum, da, som ikke skjønte det? I et forhold VELGER man i første omgang å stole på.... ellers kunne man jo heller være foruten, da, eller leve med en "visshet" om at man vel blir lurt, men at det er greit? Utenkelig for meg! Men jeg har faktisk også erfart at det FINNES ærlige menn i verden. Like så vel som at det finnes ærlige kvinner. Heldigvis. Og heldigvis, for meg selv, er jeg en av dem. Og til og med med integriteten i behold. Håper du kommer ovenpå igjen. Helt ærlig.....
waco Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #31 Skrevet 30. juni 2002 Å oppføre seg hodeløst for deretter å skylde på menn generelt, det er bare patetisk. Ja jeg skjønner hva du mener Sissan, er faktisk helt enig med deg, det er ikke uten grunn jeg vil fjerne støtten til krisesenterne....
waco Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #33 Skrevet 30. juni 2002 Et godt argument går begge veier. Du kan ikke anklage gutter for å være ansvarsløse uten å inkludere kvinner, kan man?
Ani Skrevet 30. juni 2002 #34 Skrevet 30. juni 2002 Nå uttalte du deg for dumt igjen, Waco. Er det ikke hele tiden det DU gjør da, å snakke i generelle vendinger om ETT kjønn? Vi er mer uensartede enn som så, enten vi er menn eller kvinner. Vi er alle mennesker, og dine sure oppgulp får meg bare til å tenke at jeg har å gjøre med en son er blitt grundig skuffa, for så å ta ut all sin sårhet over kvinner gelnerelt. Skulle likt å vite mer om historien bak dine "angrep"! Håper du får troen tilbake, og slutter med å holde fram din kraft av å være mann/gutt som skjold.. Helst gutt, da, siden du på mange måter ser ut til å trenge en viss modningstid. Og dette er helt ærlig talt ikke ment som noe "spark" til deg. Du må være dypt og inderlig såret og desillusjonert. Det er vondt det... Kanskje bruker du dette forumet som egenterapi? Kanskje ikke dumt, ufarlig er det iallefall. Men ta nå ihvertfall de svarene du får inn over deg, reflekter litt, og voks!
Gjest Turi Skrevet 30. juni 2002 #35 Skrevet 30. juni 2002 Nei, og den kvinnen som tror hun blir elsket av en mann fordi han knu**er henne etter en tur på byen fortjener å bli skuffet like mye som en mann som tror han får knu**e fordi han har spandert en drink til 70 kroner. Men å si at kvinner som blir slått i hjemmet av en mann som er psykopat, eller at kvinner som blir truet på livet av en mann som er sykelig sjalu, er uansvarlige er smakløst. Men det har du jo vært tidligere også.
waco Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #36 Skrevet 30. juni 2002 Ani, av prinsipp kommenterer ikke jeg innlegg som ikke skiller sak/person. Sissan. Nå er du jammen teit. Husker du han lensmannen som så seg lei på at kvinner hele tiden finner idiotpartnere, men fikk kjeft av likestillingsdiktator Yssen? Han sa bare som sant er, at kvinner bør bli flinkere og mer selektive med sine valg av menn. Ramaskrik ble det. Tydelig at damer ikke vet hva ansvar er for noe.
Ani Skrevet 30. juni 2002 #37 Skrevet 30. juni 2002 Litt av cluet det, Waco! Bak hver "sak" skjuler det seg en person, eller fler. Det blir for teit å si at kvinner er slik og sånn, menn er slik og sånn, og ikke evne å se at her er det snakk om personer. Du behøver for all del ikke å svare på noe som helst som angår din person. Jeg kan faktisk også være med på at enkelte menneskelige trekk går mer igjen hos kvinner, andre hos menn. Hvorvidt dette har med arv eller miljø å gjøre, er en annen sak. Men du generaliserer FOR mye , ikke bra! Skal vi komme noe videre, må vi erkjenne at vi er alle mennesker, med forskjellige kvaliteter og evner. Å tre en merkelapp ned over hodet på ett kjønn gagner vel ingen i denne diskusjonen. Og at jeg tar det for gitt at du snakker ut fra egne erfaringer er vel ikke å bli "personlig"? Er det ikke det de fleste gjør, da, inntil de skjønner at verden er mer nyansert? Du vet, en sak har elltid tre sider, men, din + den rette.....?
waco Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #38 Skrevet 30. juni 2002 I motsetning til deg så tror ikke jeg at jeg sitter med enerett på sannheten. Du nekter å debattere diskusjonen med å argumentere mot språklig drakt. Hvordan jeg formulerer meg har plutselig blitt en samtale istedetfor å angripe stridens kjerne? Du forstår vel nå hvorfor jeg mener at du og dine likesinnete er umulig å føre en konstruktiv dialog med. Tråden dreide seg om hvorvidt kvinner er mer uærlige enn menn, men istedetfor å motargumentere synes du det er mye morsommere å kverulere skrivemåte enn å motbevise mine teser. Waco ...sjeldent får jeg bevist kvinners manglende sosiale antenner slik som på KG...
Ani Skrevet 30. juni 2002 #39 Skrevet 30. juni 2002 KJære Waco, LES da!! Har jeg kverulert angående SKRIVEmåten din?? Det jeg har forsøkt meg på, er nettopp å si noe om mitt syn på din generalisering angående kjønn. For å være mer konkret (slik at også du kan skjønne det): NEI, jeg mener ikke at kvinner er mer uærlige enn menn. Jeg er ikke med på slike generaliseringer, over hodet! Det finnes uærlige menn, som det finnes uærlige kvinner. Jfr. mine tidligere svar til deg. OG jeg holder meg for god til å kicke tilbake med at det må være typisk menn å forsvare seg på denne måten. Det er det ikke. Men det ser ut til å være typisk deg! Got the point? Kommer tilbake senere, trøtt nå. Håper du finner en måte å komme over din skuffelse over kvinner generelt....... (",)
waco Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #40 Skrevet 30. juni 2002 .....*kanskje hun skjønner det bare hun får seg litt søvn?*......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå