AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #1 Skrevet 14. april 2013 Hei! Jeg og venn hadde sex i går kveld etter en tur på fest. Dumme som vi var tenkte selvfølgelig ingen av oss på prevensjon. Begge var ganske slitne og avsluttet før han "kom" Dermed trengs det vel ikke noe angrepille? Eller er det lurt for sikkerhetskyld? Blir glad for raske svar Anonym poster: 1bb5edf256be82585c6cf8a2013e0da8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Jo, du kan bli gravid, for alle gutter avgir litt sæd under akten også. Om man ikke bruker kondom, bør man også teste seg for kjønnssykdommer om man ikke er i et fast forhold... Anonym poster: e145d8c79e1db52eb4ef1428c1a1d9e8 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Hver gang jeg leser sånn så begynner jeg å lure om det egentlig er noe håp for menneskeheten. Trodde man lærte litt i seksualundervisning på skolen og at de aller fleste leser litt på nett for å få info. Her har du en link som handler om pre-cum: http://wiki.answers.com/Q/What_is_pre-cum Og ja.. ta klamydiatest på helsestasjon for ungdom (antar at du er veldig ung siden du hadde sex uten å tenke på kondom) Og til neste gang: Begynn på p-piller og ha med deg kondom i lomma om du planlegger å ligge med noen. Så slipper du å bruke angrepille, for det er ikke prevensjon, og man skal ikke bruke det ofte. Anonym poster: 23e6d30c2a4d098f74180184d52830be
Eleutheria Skrevet 15. april 2013 #5 Skrevet 15. april 2013 Ha alltid med deg kondomer. Alltid. Og ja, du bør ta angrepille. Det er levedyktige sædceller også i pre-cum. Pre-cum kan komme allerede før man har begynt å ha sex, ergo KAN man bli gravid bare av et lite dypp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå