Gå til innhold

Hvordan fungerer Tusenfryd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker og ta en tur på tusenfryd med barna. men lurer på om det er lange køer når man bestiller mat, og om hvorlang tid det tar og få den servert? tipps?

Anonym poster: 92a1b3d1e8339692dbb3dd0ab27f46b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo an på når dere drar dit. Jeg har bare vært der en gang og det var en formiddag en uke dag, null kø over alt :) I helgene og sommerferien er det garantert kø. Vi bestilte ikke mat da vi hadde med oss matpakke, så jeg vet ikke hvor lang tid de bruker på å lage maten. Vi kjøpte bare drikke og is.

Anonym poster: 6cf623cef2094029148ee5a5fa697a3b

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Ta med matpakke, evt. snacks til barna.

AnonymBruker
Skrevet

Det er rå dyrt å kjøpe mat der, så ta med matpakke. Om det er kø kommer ann på når dere skal dit, litt kø må man regne med uansett.

Anonym poster: 6335f0bb61bcc5a13eb8a91fb5e3a304

AnonymBruker
Skrevet

Dyr mat og dårlig utvalg. Jeg har alltid hatt med mat i kjølebag. Lar den stå i bilen eller i en oppbevaringsboks til vi trenger den. Kjøper kun is og litt gotteri der.

Anonym poster: a969fbad0d8f082e8de2a8486f2cb505

Skrevet

Tusenfryd er populært, så er bok lurt å dra litt utenfor den vanlige sesongen, da slipper alle køene å sette en veldig demper på dagen. Men blir som regel litt kø om det er fint vær eller opphold uansett.

I høysesongen og rushtiden er det veldig køer for å få kjøpt mat der, det er veldig dyrt, og ofte ikke spesielt bra.. Men det er mange spisesteder der, så man finner nok steder som har liten kø.

AnonymBruker
Skrevet

Tusenfryd er populært, så er bok lurt å dra litt utenfor den vanlige sesongen, da slipper alle køene å sette en veldig demper på dagen. Men blir som regel litt kø om det er fint vær eller opphold uansett.

I høysesongen og rushtiden er det veldig køer for å få kjøpt mat der, det er veldig dyrt, og ofte ikke spesielt bra.. Men det er mange spisesteder der, så man finner nok steder som har liten kø.

vi skal dra neste månet tenkte vi, kansje ta med matpakke til lurnsjen da? også bestille en pizza på deling på ettermidagen tente vi, om det ikke var en time med kø.. jeg har ikke mot matpakker, men sambo, sier er vi på tusefryd så er vi på tusenfryd :) det er vel ikke høy sessong i mai? hørte det var gratis barnemeny, vet ikke om det stemmer?

Anonym poster: 92a1b3d1e8339692dbb3dd0ab27f46b6

Skrevet

Neste måned tror jeg er en bra tid å dra på. Da er det fint nok vær, men ikke for fullt. Tviler sterkt på at dere vil oppleve noen massive køer noen steder egentlig. Litt ekstra kø på de største attraksjonene. Er det knallvær og lørdag drar det ekstra folk men er allikevel ikke rukket å bli høysesong!

Man blir fort sulten på tusenfryd, man løper rundt, så er nok lurt å ha med noe snacks eller en liten matpakke :) skjønner jo man vil unna seg litt ekstra, så er egentlig litt enig med samboeren din. Har ikke hørt noe om gratis barnemeny, men kanskje det står noe på nettsiden? Blitt noen år siden den sommeren jeg jobbet der nå :P

Skrevet (endret)

betal inngang med VISA KORT for da får dere dag 2 billet til en super billig penge nå du går innom kassen når dere forlater Tusenfryd.

Det er litt kø her og der, så forbered barna på dette. Pass godt på at barna ikke går for lenge mellom hvert måltid. Så frukt osv er ok å ta med inn som snacks.

Forbered dem på hva som er til salgs så de kan spare litt selv på forhånd.

Som candyfloss, en stor smokk som skal henge rundt halsen, poppcorn osv...

Ha gjerne mat i bilen til hjemturen også... Juice og brødskiver evt. i en kjølebag så dere kan spise tidligere på dagen før det blir så mye kø, å spise igjen ved hjemreise.

Det er veldig morro å ha bilder av turen på de forskjellige karusellene, og det koster jo ekstra. Forbered barna så de kan spare til det også. Så kan de kjøpe kjøleskapmagneter med bilde fra flotte minner. Jeg har mitt som er 8 år gammelt på kjøleskapet til mormor. Lættis hver gang vi ser det!

Endret av Wonders
Skrevet

Det er rå dyrt å kjøpe mat der, så ta med matpakke. Om det er kø kommer ann på når dere skal dit, litt kø må man regne med uansett.

Anonym poster: 6335f0bb61bcc5a13eb8a91fb5e3a304

Helt enig.

Rådyr mat, usunn mat og attpå til er det "fjortiser" som står i alle brakkene og selger.

Så klart er det bare pengene dine de er ute etter, men de viser det til gangs...

Skrevet

Jeg og broren min var der i fjor sommer. To burgere med tilbehør kostet 380 kr (tror jeg), og det var totalt smakløst. Er ikke noe næring i det heller.

Ta med heller en skikkelig god matpakke som barna liker :)

Skrevet

Maten på tusenfryd får McDonalds til fremstå som gourmet og koster skjorta. Jeg hadde heller laget en litt bedrematpakke og hatt med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...