Gå til innhold

Hotell Cæsar-spørsmål


Gjest Lille Solstråle

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle

Ææhhh, ja, jeg ser på Hotell Cæsar, selv om det er litt pinlig. :oops:

Jeg var på ferie et par uker, og da jeg kom tilbake var han som i serien het Harry Trulsen, faren til Bendedicte, borte fra skjermen. Hva skjedde med ham? Og hva skjedde med huset som Gjertrud kjøpte? Ble det solgt? Gikk selskapet konkurs?

Takk for svar, fra litt forvirret Cæsarfan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

*tilstår*

Harry fikk hjerteinfarkt og er på rekonvalesenshjem i Sveits.

Huset måtte selger pga konkurs med flyselskapet (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ææhhh, ja, jeg ser på Hotell Cæsar, selv om det er litt pinlig. :oops:

*tilstår*

:hoho::hoho::hoho:

Dere er jo litt søte sånn som dere liksom innrømmer det..

"Hei jeg heter .... og er hekta på Hotell cæsar"... det er jo ikke akkurat alkohol da... Jeg ser det ikke selv men har inntrykk av at størsteparten av befolkningen gjør det - så slapp av, jeg tror dere er i godt selskap! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Hva synes dere om de nye i Hotel Cæsar? Cato er jo litt snål, men May er jo absolutt til å spise opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien Halvorsen er snåle folk ja... Men det var godt med mange nye folk inn i serien, ellers hadde det blitt for kjedelig for meg snart tror jeg...

Er spent på hvordan det går med kjæresten til May og broren (Tommy heter vel broren, glemte navnet på han andre...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet ut at ved å se på ca to episoder i uka får jeg igrunn med meg det meste :). Jeg synes det er trist når de gode, gamle går ut jeg, det blir liksom aldri det samme med de nye i starten, men så begynner man jo engasjere seg i dem også. Cato er jo vanvittig irriterende da, men de to jentene i familien synes jeg er søte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ett spørsmål til Hvor er det blitt av faren til Julie? Har sett at Alex er kommet tilbake, men jeg trodde at de to reiste vekk for å prøve på nytt. Så hvor er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, kjører den med ca. to episoder i uka jeg og :)

Og så leser jeg litt i programbladet når jeg er hjemme hos foreldrene mine, der står det litt om hva som skjer i hver episode...

Faren til Julie? Hugo reiste tilbake til Skottland, han gikk lei av Anker-Hansens tror jeg...

Alex reiste bort med Hildring, men det skar seg med de to og så har han lurt henne for masse penger for en leilighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Det var Hildring jeg tenkte på. Hugo hadde jeg helt glemt bort. Men er det ikke Hildring som er faren hennes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Er Harald Hildring faren til Julie? Hæhh? Det har visst ikke jeg fått med meg... Men det er vel egentlig et godt tegn? :sjarmor: Uff, det har blitt bekymrende mye Cæsar på meg i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Ja, Julie prøvde seg som psykologistudent, men dreit seg ut på eksamen, så nå er hun på jordomseiling eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...