Ghost Hunter Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Ja...alle skal jo dø en dag. Sånn er det bare. Det er ikke noe vi får gjort noe med. Jeg er overbevist om at jeg dør i en ung alder. Hva som blir regnet som "ung alder" vet jeg ikke (20 i år) men at jeg tusler vekk rundt om da jeg fyller 26 "vet" jeg. Jeg tenker hjernesvulst. Men så klart, jeg er ikke synsk så det er jo bare tanker og en følelse jeg sitter med. Men slik jeg ser det nå, virker det ikke fjernt. Allikevel slår jeg meg til ro med at jeg IKKE kan vite noe som helst om hvordan jeg dør, da jeg faktisk er frisk, så vidt jeg vet... Men du da? Sovner du stille inn som gammel dame/mann eller blir du påkjørt av en buss? Kanskje du blir drept eller kanskje du kommer til å lide samme skjebne som meg? Hva tror du? (dette er forresten ikke noen negativ tråd sånn sett, og jeg er heller ikke noen stor hypokonder sånn at det er sagt/skrevet)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #2 Skrevet 14. april 2013 selvmord Anonym poster: a385f38260d1eb4b1a76a4c02feb8365
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2013 #3 Skrevet 14. april 2013 Jeg kommer til å bli myrdet av en sjalu bedratt elsker i en alder av 92år. 7
humalla Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Har samme følelse som deg TS, at jeg kommer til å dø tidlig. Før jeg er 30 år hvertfall! Det har jeg alltid følt. Av hva vet jeg ikke, men føler på meg at det er en bilulykke. Får håpe jeg tar feil
Alice123 Skrevet 14. april 2013 #6 Skrevet 14. april 2013 Kreft eller bilulykke. Helt seriøst. Jeg håper det blir bilulykke for da slipper jeg sykehus.
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #7 Skrevet 14. april 2013 Sehr serr? No shit? Jeg kommer til, som alle dere andre under tretti-something, til å dø av manglende helseomsorg grunnet kollaps av velferdsstaten og ingen penger igjen til å ta seg av de eldre. Sult, setter jeg en knapp på. Forhåpentligvis dør jeg før den tid i en dramatisk fluefiske-ulykke. 5
Gjest Snoken- Skrevet 14. april 2013 #8 Skrevet 14. april 2013 En dag etter jeg har passert hundre. Kommer til å sovne rolig ved et treet, og løvet fra trærne har akkurat begynt å falle.
Alice123 Skrevet 14. april 2013 #9 Skrevet 14. april 2013 Jeg kommer til, som alle dere andre under tretti-something, til å dø av manglende helseomsorg grunnet kollaps av velferdsstaten og ingen penger igjen til å ta seg av de eldre. Sult, setter jeg en knapp på. Eventuelt dette. Om jeg får kreft ser jeg for meg en fin mix.
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #10 Skrevet 14. april 2013 Eventuelt dette. Om jeg får kreft ser jeg for meg en fin mix. Spedalskhet tror jeg får et comeback. Det, og sånn tårevåt svart/hvitt død av tuberkulose 1
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #11 Skrevet 14. april 2013 En dag etter jeg har passert hundre. Kommer til å sovne rolig ved et treet, og løvet fra trærne har akkurat begynt å falle. Kanskje du hadde blitt så svak at du døde av at et løvblad traff deg i hodet?
Gjest Raindrops Skrevet 14. april 2013 #12 Skrevet 14. april 2013 Forhåpentligvis mens jeg slåss om et stykke bacon i en postapokalyptisk verden. 2
Gjest Snoken- Skrevet 14. april 2013 #13 Skrevet 14. april 2013 Kanskje du hadde blitt så svak at du døde av at et løvblad traff deg i hodet? Eller har kjørt over hundre og truffet et tre, slik at løvbladet falt. Sovner rolig inn ved treet samtidig som man dør av indre blødninger. Hvem vet
Gjest Snoken- Skrevet 14. april 2013 #14 Skrevet 14. april 2013 Forhåpentligvis mens jeg slåss om et stykke bacon i en postapokalyptisk verden. Skjønner at du vil kjempe for litt bacon, det er jo så utrolig godt.
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #15 Skrevet 14. april 2013 Forhåpentligvis mens jeg slåss om et stykke bacon i en postapokalyptisk verden. My kinda gal. Hey..har du lyst til å komme over for å se på survival-bunkern min eller?
Gjest Raindrops Skrevet 14. april 2013 #16 Skrevet 14. april 2013 Skjønner at du vil kjempe for litt bacon, det er jo så utrolig godt. Most def. My kinda gal. Hey..har du lyst til å komme over for å se på survival-bunkern min eller? Survivalbunker sier du? Hvem kan motstå noe slikt.
Gjest Gunfreak Skrevet 14. april 2013 #17 Skrevet 14. april 2013 Ridende på en atombombe som slippes over Stockholm, take that s dumme Sverige 1
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #18 Skrevet 14. april 2013 Survivalbunker sier du? Hvem kan motstå noe slikt. Nei, det måtte i så fall være en korka person.
Alice123 Skrevet 14. april 2013 #19 Skrevet 14. april 2013 Spedalskhet tror jeg får et comeback. Det, og sånn tårevåt svart/hvitt død av tuberkulose Er vaksinert, ellers hadde det vært en fin død.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå