Gå til innhold

Samleie Hvem gjør hva

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Mann 25 ilag med kvinne 25.

Vi har nå vært ilag i 5 år, å alt så langt er bare bra.

Men når det kommer til sex, så har jeg ALLTID måtte være den som står for arbeidet, vet jo at det som oftest er mannen som må gjøre mesteparten av arbeidet, men kan jo være greit om hun av å til gjør HELE jobben selv.

Skal jeg komme, så må JEG knulle henne, skal hun komme må JEG knulle henne.

Hun "knuller" aldri meg, det er jeg som må kjøre på før at det skal skje noe, hun er jo med i bevegelsene.

Jeg vil bare komme feks ved at hun rir meg der jeg bare ligger å nyter synet, eller at vi knuller i doggy der hun beveger rompa fram og tilbake der jeg bare "står å får" om dere skjønner.

Vi har prøvd ut litt siden vi har pratet om dette, men hun klarer ikke å ri meg så lenge til at jeg kommer.. Men det tar ikke lange tiden for meg å komme siden hun aldri har gjennom ført dette før. Jeg merker jo med en gang hun rir meg at dette blir gjennomført på kort tid.

Så jeg håper noen her kan gi forslag til stillinger for henne der hun kan jobbe uten å måtte slite seg helt ut, siden hun sliter med å jobbe meg hele veien.

5 år der jeg gjør nesten alt når det kommer til å knulle. Dette er noe jeg virkelig vil få opplevd, å evt ha sex på denne måten en gang i blandt..

Mvh anonym

Anonym poster: 8b4d606c3a2546854c19d0764802a998

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Eneste andre stillingen jeg kan komme på er om dere ligger i skje hvor hun kan bevege hoftene frem og tilbake.

Hvis hun trener lårene sine litt vil hun jo også klare å ri deg lenger enn hun klarer nå. Er dette noe dere har snakket om?

Skrevet

Når hun sitter på topp kan hun lene seg fram og støtte seg på armene, og løfte rompa litt opp. Hvis hun da beveger underlivet frem og tilbake, så bruker hun mindre energi enn når man legger alt på lårene, og slipper kramper og sånt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du har min fulle sympati. Jeg får skikkelig dårlig samvittighet dersom vi har hatt runde og det er han som har jobba hele runden. Jeg er vanligvis like aktiv som han. Han er utrolig flink med komplimenter mens jeg holder på, og det gjør det jo endra bedre!

Jeg tror dama di sliter med lav mestringsfølelse. Hun vet at du gjerne vil komme mens hun rir deg, men hun har feila så mange ganger at hun har mista totalt selvfølelsen. Da er det bedre å la være, enn å føle seg totalt mislykka. Du bør oppmuntre henne, si og vise hvor deilig det var/ er når hun rir deg. Fortell henne hvor herlig det er å se henne, brystene hennes, hoftene, ansiktet, når hun sitter oppå deg. Si det tenner deg enormt. Si at det ikke gjør noe om hun blir fort sliten, at du forstår. Etterhvert vil selvtillitten hennes vokse, hun lærer seg nye teknikker, og hun vil ha trent seg opp fysisk. Hun vil nok litt etter litt begynne å like det og ta mer initiativ. Jeg tror kanskje hun sitter med en dårlig følelse på dette nå, og derfor vil unngå hele greia.

Anonym poster: c24dc8fa42158d92f643a14629657162

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at du kanskje ikke bør ha noen forventninger til å komme mens hun rir deg før selvtillitten hennes har vokst litt. Legg fra deg den tanken og bare nyt det mens det skjer. Da vil ikke hun føle seg så presset og bli stressa.

Er forøvrig enig med Petra75. Det er ofte enklere å lene seg fremover og løfte rumpa opp og ned, enn å heise seg opp og ned ved hjelp av lårmusklene, for det er steintungt i lengden!

Anonym poster: c24dc8fa42158d92f643a14629657162

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Forslag;

Du setter deg godt tilbakelent i sofaen og hun setter seg på deg, med knærne på sofaputene på hver side av deg.

Så jobber hun med lårmusklene og hoftene.

Du er tilbakelent mot sofaryggen og kan holde hoftene hennes, leke med brystene hennes.

Et godt 'ritt' trenger under ingen omstandigheter være som tatt ut av først og beste ponotreff på nettet ;)

Eller bruk en kjøkkenstol/spisestol uten armlener.

Da har hun skuldrene dine å holde fast i og fotsålene på gulvet.

Alt blir mindre anstrengende for lårmuskler og hofter.

Dette forutsetter selvsagt at dere klarer å ha sex andre steder enn oppå madrassen på soverommet ;)

Edit: Om dere 'må' være i sengen så foreslå hun setter seg på deg med ryggen mot deg.

Da har hun tilgang både til ballene dine med hendene sine, og bedre tilkomst til å stimulere seg selv samtidig som hun beveger seg sakte og behagelig for dere begge.

Dersom dette bare er noe du har drømt om frem til nå så er jeg villig til å vedde en tier på hvilket som helst av disse forslagene vil gi deg 'begrenset holdbarhet' før du kommer ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Hvor lang tid bruker du på å komme da?`Her er det nesten utelukkende meg som jobber i alle stillinger. Han står i ro bakfra, sidelengst , misjonær, ridestilling. You name it, jeg som beveger meg og jobber . Men han er ganske snar på avtrekkeren da ;)

Om hun sitter på huk over deg når hun skal ri blir man ofte trøtt i lårene og knærne. Det enkleste er om hun sitter på knærne over deg og jobber med å bevege seg frem og tilbake, opp og ned både framoverbøyd og bruke hoftene opp og ned bakoverbøyd.Eller rett opp og ned. Verdt å prøve sofaen også som nevnt her :)

Skrevet

Hun høres jo ganske dvask ut hvis hun blir så fort sliten?

Gjest Tirkes
Skrevet

Er det litt mye fokus på at hun skal ri til du kommer? Som andre sier, hva mener å fokusere på det som er godt? En annen ting er stillingen. Sitter hun på knærne på skrevs over deg, eller på huk? Sistnevnte er lett å bli sliten i, men førstnevnte... der kan man jo sitte ganske godt nedpå mannen, og rotere hoftene, bruke muskler i skjeden og variere - man må ikke hoppe opp og ned hele tiden.

Der kan jo kanskje du styre henne litt, ved å ta hoftene hennes og rotere henne litt "på stedet" når hun sitter nedpå deg og kan slappe av mer i lårene.

Jeg hadde neppe klart mer enn toppen 5 minutter av rett opp og ned (Lars Vaular på hjernen nå.. Faen) men ved å variere det litt, så kan jeg holde ut så lenge som helst. Og jeg er ikke super-fit!

Men, et viktig poeng her er 5 år. Dere har trolig falt inn i en vane, og vaner er litt vriene å bryte. Men det er veldig sunt å bryte sexvaner, forsøke litt nytt, senke skuldrene, det må være rom for å le og ha det gøy sammen. Så forslagene om å endre litt scenario, med kjøkkenstolen eller sofaen er gode forslag.

Eller du kan be henne om handjob i dusjen eller lignende...? En liten forsiktig start på å la henne ta føringen?

Skrevet

Hun høres jo ganske dvask ut hvis hun blir så fort sliten?

Du kan jo prøve å ri en kar selv...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vet hun at du trolig vil komme fort om hun rir deg? Jeg har en mann som holder lenge, og det kan bli hardt å holde "motet oppe" om jeg tror det kan ta tid. Om han informerer meg om at han snart kommer klarer jeg alltid å holde i mål, hehe...

Anonym poster: 131005598fb7c423f74d89f862db89c4

• Liker 1
Skrevet

Hmm det som krever minst innsats av jenten (men at det fremdeles er vi som står for "jobbingen") er reversed cowgirl, iallefall for meg. Noe som også er enkelt er doggy, men at man sitter. Altså at du lener deg tilbake og sitter på hælene dine med knærne i bakken, og at hun beveger seg over deg.

Syntes synd på deg, det er jo absolutt ikke noe stress å ri til mannen kommer! Blir såvidt sliten i beina.

Selv liker jeg godt å være aktiv, men typen sier ofte at jeg kan ligge i ro haha, hvis han er nærme f.eks. men vil holde litt lengre. :fnise::danse:

Skrevet

Du kan jo prøve å ri en kar selv...

Dama mi har ingen problemer. Du kan prøve å knulle ei dame i misjonær. Det er vanvittig tungt.

Skrevet

Dama mi har ingen problemer. Du kan prøve å knulle ei dame i misjonær. Det er vanvittig tungt.

Men så deilig..

Skrevet

Men så deilig..

Alle stillinger er deilige ;D

AnonymBruker
Skrevet

Ikke enig.

Hva synes du er best da ? :)

Anonym poster: bd87035cd6b36c6e31f1924c5f675142

Skrevet

Hva synes du er best da ? :)

Anonym poster: bd87035cd6b36c6e31f1924c5f675142

Får du ikke vite.

Skrevet

Hm.... Her er det mye rare teorier ute og går. En kvinne kan være svært aktiv i senga uten at det kommer an på stilling.

Når jeg har sex beveger jeg hofter, klemmer musklene rundt penis, beveger meg, løfter underlivet, bruker kroppen min til å hjelpe ham, det gjør jeg automatisk. Det er ikke slik (burde ikke være slik) at EN puler den andre, det er et samarbeid. Er det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...