AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #21 Skrevet 15. april 2013 Jeg tenker på spanking som veldig lite "unormalt", selv om det blir litt annerledes om det så og si er en fetisj og også er noe man ønsker utenom sex. Men likevel ikke veldig sært, og jeg er sikker på det finnes damer der ute som tenner på det - og ikke minst er jeg sikker på at veldig få ville dømt deg om du fortalte dem om det! Dersom du er villig til å ha et sexliv helt uten dette kan du jo la være å fortelle, men er det sånn du vil ha det? Dessuten vil en vel ofte få et bedre sexliv jo mer åpenhet en har om fantasier og fetisjer, selv om en ikke _nødvendigvis_ lever ut alt med alle partnere... Jeg ser på meg selv som ganske streit og litt kjedelig, uten noen spesielt framtredende "sære" fantasier, og uten fetisjer. Men jeg har null problem med en partner forteller om ting, og jeg tenner på å glede ham - selv om det går noen grenser for hva jeg kunne gjort moralsk sett/for egen del eller fordi det ville føltes for fjernt. Og skal man ha et godt, langvarig forhold er det jo også nødvendig å finne ut om man er kompatible nok på det seksuelle. Hvis du aldri forteller hva du tenner på, får du kanskje ikke et tilfredsstillende sexliv, og kjæresten din får ikke mulighet til å tilfredsstille deg. Anonym poster: 4c4d9d117268d56fc5d074e142ce7ae9 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #22 Skrevet 15. april 2013 Vil ikke leve uten det. Jeg kommer nok til å si det til en partner jeg har et nært forhold til. Fra mitt synspunkt så vil jeg være åpen for hva som tenner henne, fordi jeg vil at hun skal ha det bra. Det er ikke alt jeg ville prøvd, men jeg ville lyttet og ikke dømt henne. Så jeg håper at de fleste er som meg. Lol TS Anonym poster: 1cae7bbde7c458c989538bc6c63392f0 1
Gjest Koala Skrevet 3. mai 2013 #23 Skrevet 3. mai 2013 Det er i hvert fall mindre tabu enn før, og det er jo bra. Veldig mange liker dette og det er ingen grunn til at de skal gå rundt og føle seg som unormale. Fifty shades har bidratt til å alminneliggjøre spanking og det virker jo som om mange er fornøyd med det. Boka selger i millioner ! Samtidig tror jeg ikke dette er noe som fungerer som samtaleemne i sosiale settinger i særlig grad. Det er fortsatt litt for tabu.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #24 Skrevet 3. mai 2013 Min erfaring er at veldig mange jenter liker å motta dette, men jeg tror det er litt færre som liker å gi. Jeg er kvinne, og både gir og får. Anonym poster: c83aff0fdadeb13e994299f81c8dbdad
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #25 Skrevet 3. mai 2013 Ser absolutt ikke på spanking som tabu. Ikke i et modent forhold iallefall. Jeg driver med BDSM, og har kanskje litt åpent, liberalt syn på sex, men spanking er jo veldig utbredti vanlige hjem i varierende grad. De fleste har vel fått et rapp på ræva. Noen tenner jo på wetplay, scat og andre ting som er mye "verre" og mer tabu Anonym poster: 18e9e6b1b3c883e5433a4042a1ee3ac3 1
miramis Skrevet 3. mai 2013 #26 Skrevet 3. mai 2013 Det er i hvert fall mindre tabu enn før, og det er jo bra. Veldig mange liker dette og det er ingen grunn til at de skal gå rundt og føle seg som unormale. Fifty shades har bidratt til å alminneliggjøre spanking og det virker jo som om mange er fornøyd med det. Boka selger i millioner ! Samtidig tror jeg ikke dette er noe som fungerer som samtaleemne i sosiale settinger i særlig grad. Det er fortsatt litt for tabu. Fifty shades er en elendig bok, og bør absolutt ikke brukes som noe "introduksjon" til bondage/spanking o.l.
Gjest Raindrops Skrevet 4. mai 2013 #27 Skrevet 4. mai 2013 Fifty shades er en elendig bok, og bør absolutt ikke brukes som noe "introduksjon" til bondage/spanking o.l. Det tror jeg de fleste her er enige om. Men det er ikke tvil om at bøkene har gjort en del når det kommer til alminneliggjøring av BDSM. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #28 Skrevet 4. mai 2013 Om spanking er tabu eller ikke har vel lite å si også ? Jeg syns det er greit at man ikke trenger at alt skal være almen godtatt. Det skjer mye under dyner, både av merkelige fetisjer og mer "normale" ting. I nære forhold kommer dette ofte frem på en naturlig måte, tror ingen vil avvise det eller ha fordommer. Kanskje kommer noe som en overraskelse at en partner kan tenne på noe sånt, men etter å ha tenkt seg om så blir det bare et enda bedre og intimt forhold.. spanking er et tabu som veldig mange driver med.... det er vel egentlig ikke så veldig tabu mer.....? Kona tenner vilt på spanking, både bak og foran...hun mottatr. det gleder meg at hun får så mye nytelse av det. Jeg tenner på at hun tenner.... jeg har ikke en spanking fetish, men digger at hun har det Anonym poster: f72454bf221a75e2c112a497800ce235
Gjest Koala Skrevet 4. mai 2013 #29 Skrevet 4. mai 2013 Jeg synes spanking fortsatt kan være et tabu. Det gjør det bare mer spennende. Det jeg ikke synes er greit er at personer med den legningen eller med andre legninger blir stigmatisert på noen måte. Særlig misliker jeg KrF-Norges stadige forsøk på å hetse alle som ikke har de samme synspunktene på seksualitet som de selv har. Mange mennesker har det vondt på grunn av den typen holdninger uten at det skal være noen grunn til det.
Gjest Nefertiti. Skrevet 4. mai 2013 #30 Skrevet 4. mai 2013 Jeg har aldri sett på det som tabu. Har opplevd å bli spanka av ons som om det var det mest naturlige i verden..
Gjest Red Queen Skrevet 4. mai 2013 #31 Skrevet 4. mai 2013 I disse moderne dager så tror jeg nesten det er mer tabu å innrømme at en ikke har et særlig aktivt sexliv enn det er å innrømme at en liker spanking :-)
Gjest Koala Skrevet 4. mai 2013 #32 Skrevet 4. mai 2013 Det tror jeg ikke, med noen få unntak, hvor mange navngitte mennesker står egentlig frem og sier de liker spanking ? At man kan snakke om sånt på nettet og lignende er noe annet, da er man jo anonyn.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #33 Skrevet 4. mai 2013 At jeg tenner enormt på spanking er ikke det første jeg deler på jentevors, selv om praten kan bli ganske grov. Anonym poster: 8f1109c4ca99562f137e82b9ba674485
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #34 Skrevet 4. mai 2013 Det tror jeg ikke, med noen få unntak, hvor mange navngitte mennesker står egentlig frem og sier de liker spanking ? At man kan snakke om sånt på nettet og lignende er noe annet, da er man jo anonyn. Mener at Madonna og Rihanna har sagt at de liker spanking. Anonym poster: 1cae7bbde7c458c989538bc6c63392f0
Gjest Koala Skrevet 4. mai 2013 #35 Skrevet 4. mai 2013 D Mener at Madonna og Rihanna har sagt at de liker spanking. Anonym poster: 1cae7bbde7c458c989538bc6c63392f0 Det har de! Og muligens en av beckhammene også, men vet ikke om så mange fler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå