Gå til innhold

Spising

Fremhevede innlegg

Gjest sliten
Skrevet

Hva gjør man når man ikke orker tanken på mat? At man spiser nesten ingentig for dagen og man gjør dette i flere år.

En typisk dag er gjerne en baguett og en halv hamburger?

Eller først å spise klokken ni om kvelden? Da gjerne et pizzastykke?

Å ikke kjenne sulten i heletatt?

Det spiller ingen rolle om jeg spiser eller ikke. Jeg tenker ikke på det. Glemmer det.

Drikker cola hele dagen. 2-3 liter for dagen. Avhengig. Spiser bare usunt. Junc food ....

Det jeg spiser på en uke spiser nok andre på 4-5 dager.

Skulle ønske man ikke trengte mat.

Ikke orke å lage mat.

Sliten......

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du Er lat.. du mangler nok både vitaminer og mineraler.. få rutiner i hverdagen.. slutt å syt. du er grunnen til dette selv... Gå til lege over helga, ta Blodprøver og få deg hjelp..

Nok en person som er for "sliten" til å jobbe.. Huffa meg.....

Anonym poster: a86316e5e8997a23e3c919026090590a

AnonymBruker
Skrevet

Lag en fast plan over når du skal spise og følg den! Husk å sjekke om du har en mangelsykdom hos legen og start med å spise minst en frukt/grønnsak om dagen og øk mengden etterhvert... Lykke til ! ;)

Anonym poster: 78449b18ca6b66ac7e2a11b5aac47b42

Skrevet

Til info så jobber jeg ca 45 timer i uken. Jobben er mitt liv. Selvstendig næringsdrivende.

Så ikke fei alle under en kam du!

Du Er lat.. du mangler nok både vitaminer og mineraler.. få rutiner i hverdagen.. slutt å syt. du er grunnen til dette selv... Gå til lege over helga, ta Blodprøver og få deg hjelp..

Nok en person som er for "sliten" til å jobbe.. Huffa meg.....

Anonym poster: a86316e5e8997a23e3c919026090590a

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære gjest,

Jeg stenger denne tråden nå, og håper inderlig at du vil kontakte IKS, enten på nett eller på telefon 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...