Gå til innhold

Jobbfest. Pulte en gift kollega

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var jobbfest i går. Masse alkohol og begynte å flørte med en kvinne jeg jobber sammen med. Hun er 35 år, to barn og vært gift i 10 år. Endte opp med å knulle henne på kontoret hennes.

Dette er ikke første gang jeg har pult gifte kvinner på jobbfest. Hva er det med gifte kvinner på jobbfester når alkohol er i omløp? De blir helt ville og lar meg gjøre hva jeg vil med de. Litt alkohol, flørte litt, danse litt og så er det bare å ta de litt unna de andre og knulle.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Javel.

Anonym poster: 7ecc0c1e5d69ff2b5a9ff2c3ff610b60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk for deg selv:P

Anonym poster: 6a30040301b7d54a0710825c2c2a6d16

• Liker 1
Skrevet

Var jobbfest i går. Masse alkohol og begynte å flørte med en kvinne jeg jobber sammen med. Hun er 35 år, to barn og vært gift i 10 år. Endte opp med å knulle henne på kontoret hennes.

Dette er ikke første gang jeg har pult gifte kvinner på jobbfest. Hva er det med gifte kvinner på jobbfester når alkohol er i omløp? De blir helt ville og lar meg gjøre hva jeg vil med de. Litt alkohol, flørte litt, danse litt og så er det bare å ta de litt unna de andre og knulle.

Tja. En kombinasjon av alkohol, ølbriller, er havarerende ekteskap og sexliv, samt det faktumet at du er 27 år og gir de en form for oppmerksomhet - de ellers ikke får,

kan jo være én forklaring.

• Liker 5
Gjest Ratata
Skrevet

De er vel desperate da.

• Liker 3
Skrevet

Tja, vet om en del gifte menn og jobbfester også da...

AnonymBruker
Skrevet

De trenger kuk enkelt å greit!, og må ha det, koste hva det koste vil!

Anonym poster: 833dea122a762d01ec41e8ed0b991032

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tror jeg på dette ?

Nei, jeg gjør nok ikke det gitt.

Godt forsøk Tom, men du må jobbe hardere for å få folk til å tro deg ;)

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke det er bedre med gifte menn, men det er en annen sak.

Det jeg tenker om slike kvinner er at de er sykt svake for kompliment og oppmerksomhet (selvtillitsproblemer, eller så gir de bare faen), så de krysser grenser som de fleste normale og oppegående personer med god moral aldri ville krysse.

Mulig jeg er krass, men jeg har selv vært drita full på fest og har (som de fleste kvinner) blitt lagt heftig ann på av svært kjekke gutter. Kunne likevel aldri falt meg inn å gjøre noe med dem når jeg er i et forhold, og det spiller INGEN rolle om forholdet er supert eller ikke. Litt respekt må man ha for seg selv og den man er sammen med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, vet om en del gifte menn og jobbfester også da...

Hva har det med tema i denne tråden å gjøre? :klo:

Anonym poster: dab6db3059e66bf2a873091f9452f2ea

Skrevet

Det har noe med gifte mennesker på fest å gjøre, uansett kjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Hun følte seg sikkert støtt av startinnlegget. ;)

Anonym poster: 833dea122a762d01ec41e8ed0b991032

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Patetiske kvinnfolk og du likeså er vel det jeg tenker om den saken.

Gjest Snuppi
Skrevet

Hva er det med deg, alkohol og gifte kvinner??

Manglende moral og patetisk oppførsel!

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som tenker "TROLL" med en gang jeg leser dette innlegget?

Dette er antagelig ikke noe annet enn en seksuell fantasi som en eller annen fyr presenterer som virkelig.

Anonym poster: f8a0d7fd9b0d98fad7523c5ec8dd68e9

AnonymBruker
Skrevet

Hehe er kvinne selv og vært vitne til dette mange ganger opp igjennom årene og jobbfestene. Så trenger ikke være troll nei!

De mest prektigste jentene blir kinky av jobbfester og oppmerksomhet :)

Anonym poster: c8c1ec8f96cff469c8e9581d1c38dd40

Skrevet

Svært vanlig begge veier når det gjelder kjønn.

Det er en grunn til at det ble populært med privatdetektiver i julebordsesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...