Gå til innhold

Hvor mange wraps/tacoskjell spiser du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

2 store lefser eller 4-6 skjell. Naturlig nok plass til mye mindre i et skjell, og i tillegg er jo lefsene mye mer mettende i seg selv. Spiser lefser med venner og skjell hjemme med familien.

Det triste er at jeg merker klar nedgang i hvor mye jeg kan spise nå i slutten av 20-årene sammenlignet med for ti år siden. Kanskje bra med tanke på vekta, men litt kjedelig på dager med mye god mat som julaften, 17. mai, bryllup etc :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 små eller 1 stor lefse. Skjellene spiser jeg ikke, mest fordi jeg ikke har funnet noen uten palmeolje i enda.

AnonymBruker
Skrevet

2 lefser, men de er aldri så veldig fulle. Jeg har aldri hatt noe problem med å lukke de igjen, for å si det sånn.

Anonym poster: 8329f8d2c40bb02f6879691ed2a0d7b6

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg pleier å lage veggitaco, da spiser jeg 3 skjell eller 2 lefser(store) :)

Gjest Borghild
Skrevet

2 små eller 1 stor lefse. Skjellene spiser jeg ikke, mest fordi jeg ikke har funnet noen uten palmeolje i enda.

Er ikke palmeolje i Santa Maria sine. Jeg pleier å spise disse. Riktignok tubs da, men inneholder vel det samme. http://www.santamariaworld.com/no/Produkter/tex-mex/#!/mini-tubs/

Syns tubs er bedre enn skjell da de ikke knekker. Pleier å spise 2 mini tubs.

Gjest Crazycatlady
Skrevet

2 lefser og da er jeg ganske så mett. Fyller dem godt opp da :)

Greier kanskje 3-4 skjell. Husker ikke helt, lenge siden jeg har spist det nå egentlig.

• 5 måneder senere...
Skrevet

2-5 skjell avhengig av hvor sulten jeg er, liker ikke lefser.

Skrevet

Spiser 2 mellomstore lefser eller 3 stk speltlomper.

Skrevet

1 lesfe eller 1 tacotub med ekstremt mye i. Mye salat, løk, mais, ananas, tomat, salsa og rømme. Litt ost og kjøttdeig.

Skrevet (endret)

1 lefse og 1 tacoskjell.

Endret av melonen
Skrevet

To lefser, mens med tacoskjell eier jeg ikke begrensing, kan lett spise tolv for det er så sabla godt, haha :)

Skrevet

1-2 lefser(helst de minste) ikke så glad i taco.

Skrevet

Er det bare jeg som bruker pitabrød til tacoen? Jeg spiser et brød. Lefser er ikke så godt, og skjell veldig grisete.

Anonymous poster hash: af5d4...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...