Gå til innhold

Hvor mange wraps/tacoskjell spiser du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser 2-4 skjell (er plass til så lite i dem før alt faller ut) spiser jeg lefse orker jeg bare 1.

Skrevet

2 - 3 lefser eller 4 - 6 skjell. Jeg har en veldig tøyelig magesekk og er rett og slett veldig glad i mat! :fnise:

• Liker 4
Skrevet

To store eller tre små, tror jeg. Spiser vanligvis kun store fullkornswraps, da blir det to. Mye fyll, gjerne med bønner og guacamole som jo metter en del.

AnonymBruker
Skrevet

1 lefse er mer enn nok. Stapper den full :)

Anonym poster: fe27e633cb35feb13967f7758a282260

Skrevet

1 lefse er mer enn nok, er ingen tacoelsker.

Skrevet

1 fullkornwrap, og da er jeg stappmett. De er egentlig ganske store, sammenlignet med de lyse. Fullkornwrapen vi kjøper dekker jo nesten en middagstallerken.

Ofte så blander jeg meg heller en salat, jeg er ikke så glad i taco, men pga barna mine så er det blitt en slags fredagstradisjon i heimen.

Skrevet

Taco er for mannfolk og unger. Pizza derimot er for Gjest.

Skrevet

Varierer litt, er lefsene store så spiser jeg en, er de små spiser jeg en og en halv eller en lefse og et skjell.

Gjest Skogmann
Skrevet

Varierer enormt - kommer an på hvor sulten.

Normalt sulten; 3 store wraps eller 4 tubs

jækla sulten; 4 store wraps eller 6 tubs

Men da snakker vi sofaen, med påfølgende helaften på do etter noen timer, evnt morgenkaffe og avis på ramma.

Skrevet

2-3 velfylte lefser:-) de gangene jeg spiser tre, så blir jeg altfor mett og får vondt i magen. Men det er jo så godt at jeg får lyst på mer enn bare to! Kunne godt spise 4-5 da jeg var yngre.

Spiser nesten aldri skjell, så litt usikker på hvor mange jeg spiser der, men vil tippe 3-4.

Skrevet

4 skjell. Da har jeg mye grønnsaker og ikke så mye kjøttdeig og ost.

Hvis vi har wraps, så tar jeg bare en halv, og har "maten" ved siden av. Det er så mettende og mye kalorier i, da vil jeg heller spise mer av godsakene - kjøttet og grønnsakene. :)

Skrevet

En lefse eller et skjell. :)

Skrevet

To skjell/tubs. Er veldig sjelden jeg spiser lefse, men de gangene jeg gjør det spiser jeg en eventuelt en og en halv om de er små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...