Gå til innhold

Venlafaxin

Fremhevede innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Er det noen som har brukt denne medisinen mot angst? Da tenker jeg på all slags angst. Og i tilfelle,hvordan virket den for deg?

Jeg går nemlig på denne typen for angsten min nå,men kjenner null virkning og har nå gått på de i 2,5mnd. Fortsatt like mye uro,og samme redselen i kroppen.

Hva har funket for deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thymus
Skrevet

Jeg har ikke brukt venlafaksin mot angst, men mot depresjon. For meg virka det etter noen uker, men effekten vedvarte dessverre ikke lenge..

Om du har gått på den i 2,5 måneder uten effekt, så er det vel på tide å vurdere et annet middel. Ta det opp med behandleren din så fort som mulig! Husk at man ikke skal slutte på sånne medisiner uten å snakke med lege først (:

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg har ikke brukt venlafaksin mot angst, men mot depresjon. For meg virka det etter noen uker, men effekten vedvarte dessverre ikke lenge..

Om du har gått på den i 2,5 måneder uten effekt, så er det vel på tide å vurdere et annet middel. Ta det opp med behandleren din så fort som mulig! Husk at man ikke skal slutte på sånne medisiner uten å snakke med lege først (:

Ja tror nok jeg må det,tamt å stappe i seg masse medisin når kroppen ikke reagerer på det :/

Skal absolutt ikke slutte uten å prate med legen min først. Har prøvd å slutte på en annen medisin selv en gang,kan mildt sagt si at jeg gikk rett i gulvet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...