Gå til innhold

blødninger ved klitorisorgasme! hjelp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

Jeg blør når jeg får orgasme (kun klitorisstimulering)! Dette har skjedd flere ganger. Jeg går på p-piller (gjort det i noen år) og har mensen ca hver annen mnd (anbefalt av lege pga. kraftige blødninger og smerter). Dette har skjedd hver gang jeg har fått orgasme den siste perioden. Det kan komme brunlig utflod eller friskt rødt blod. Jeg får mini-menssmerte i det jeg får orgasme, men ikke noe vonde greier. Blødningene varer i ca en dag, trenger bare å bruke truseinnlegg. Jeg er ikke gravid. Hva kan dette være? noen som har opplevd det samme?

Anonym poster: cd1f72c22a805955225b2d24a1bdf97b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:eeeh:

Takk for hjelpen!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat det samme som deg. Har hatt det hele mitt voksne liv og ikke tenkt videre over det. Jeg har alltid bare tenkt at slimhinnene i livmoren sikkert er litt skjøre og ikke tåler orgasme så godt.

Anonym poster: 274947b1d4dbe8b6f02802058ac32ced

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat det samme som deg. Har hatt det hele mitt voksne liv og ikke tenkt videre over det. Jeg har alltid bare tenkt at slimhinnene i livmoren sikkert er litt skjøre og ikke tåler orgasme så godt.

Anonym poster: 274947b1d4dbe8b6f02802058ac32ced

ts her

Hele ditt liv!!!?? Jeg takler ikke dette mer. Jeg vil ikke ha sex med kjæresten min en gang, i frykt for å blø! Noe jeg uansett kommer til å gjøre..Det må da skyldes noe?

Skrevet

Ta deg en tur til legen.

Det er vanlig at livmoren trekker seg sammen under orgasme, så det er det de menslignende smertene kommer av, og kraftige sammentrekninger kan sikkert føre til at litt av det som bygger seg opp i livmoren mellom hver mens støtes ut.

Det er sikkert ikke noe farlig, men ettersom du er litt bekymret og du ikke har opplevd dette før, så synes jeg at du burde ta deg en tur til legen. Blødninger som kommer utenom mensperioden, eller mangler noen annen opplagt årsak, bør undersøkes.

Skrevet

Jeg fikk det de gangene jeg utsatte mensen med p-piller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det de gangene jeg utsatte mensen med p-piller.

ts her

jeg utsetter jo slik jeg får mensen anenhver gang, men har aldri hatt det slik før. gjort dette i 3 år..

AnonymBruker
Skrevet

ts her

jeg utsetter jo slik jeg får mensen anenhver gang, men har aldri hatt det slik før. gjort dette i 3 år..

Det har plutselig kommet hos meg også, fikk helt sjokk for noen måneder siden. Etter sex fikk jeg plutselig brunlig utflod(ja, hyggelig informasjon), nesten slik som rett før menstruasjon, men jeg skulle jo ikke ha det. Det har hendt noen ganger i ettertid, og jeg har hoppet over mensen i sikkert 4 år(fått mensen annenhver mnd ca). Men, jeg vil anbefale deg å gå til legen, for det kan ligge helt andre ting bak. Lykke til!

Anonym poster: 7a6dcf883823221d1e0a9f309fa128ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...