Gå til innhold

Jeg kjenner en vakker Dame


Gjest Solstråla88

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Og jeg kaller henne Svigermor. Svigermor fikk en diagnose for 6 år siden, Brystkreft og hun ble frisk. Nå f\har vi fått beskjed om at hun har fått spredning, til skjelett og hjernehinne: Uhelbredlig! Jeg gråter mine tapre tårer og håper på et mirakel!

Svigermor er 55 år, alt for ung til og dø! Jeg ønsker og dele mange flere år med svigermor, men samtidig vet vi ikke om hun eksisterer i morgen!

Jeg kjenner på frykten av og miste et kjært og nært familiemedlem til, på de siste 3 årene har vi mistet 3 nære, og frykten vokser!

Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette, det gjør så fryktelig vondt!

Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bra får ut litt tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan ikke noe annet enn gi deg en stor klem

Og jeg kaller henne Svigermor. Svigermor fikk en diagnose for 6 år siden, Brystkreft og hun ble frisk. Nå f\har vi fått beskjed om at hun har fått spredning, til skjelett og hjernehinne: Uhelbredlig! Jeg gråter mine tapre tårer og håper på et mirakel!

Svigermor er 55 år, alt for ung til og dø! Jeg ønsker og dele mange flere år med svigermor, men samtidig vet vi ikke om hun eksisterer i morgen!

Jeg kjenner på frykten av og miste et kjært og nært familiemedlem til, på de siste 3 årene har vi mistet 3 nære, og frykten vokser!

Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette, det gjør så fryktelig vondt!

Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bra får ut litt tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva mener du med at du kaller henne svigermor? Er det ikke din svigermor?

Anonym poster: 68970db731ed3d1bccbaf2731e3715ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...