Gjest Solstråla88 0 0 Skrevet 13. april 2013 #1 Del Skrevet 13. april 2013 Og jeg kaller henne Svigermor. Svigermor fikk en diagnose for 6 år siden, Brystkreft og hun ble frisk. Nå f\har vi fått beskjed om at hun har fått spredning, til skjelett og hjernehinne: Uhelbredlig! Jeg gråter mine tapre tårer og håper på et mirakel! Svigermor er 55 år, alt for ung til og dø! Jeg ønsker og dele mange flere år med svigermor, men samtidig vet vi ikke om hun eksisterer i morgen! Jeg kjenner på frykten av og miste et kjært og nært familiemedlem til, på de siste 3 årene har vi mistet 3 nære, og frykten vokser! Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette, det gjør så fryktelig vondt! Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bra får ut litt tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurglemeie 215 63 Skrevet 15. april 2013 #2 Del Skrevet 15. april 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 0 0 Skrevet 15. april 2013 #3 Del Skrevet 15. april 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter333 167 130 Skrevet 15. april 2013 #4 Del Skrevet 15. april 2013 kan ikke noe annet enn gi deg en stor klem Og jeg kaller henne Svigermor. Svigermor fikk en diagnose for 6 år siden, Brystkreft og hun ble frisk. Nå f\har vi fått beskjed om at hun har fått spredning, til skjelett og hjernehinne: Uhelbredlig! Jeg gråter mine tapre tårer og håper på et mirakel! Svigermor er 55 år, alt for ung til og dø! Jeg ønsker og dele mange flere år med svigermor, men samtidig vet vi ikke om hun eksisterer i morgen! Jeg kjenner på frykten av og miste et kjært og nært familiemedlem til, på de siste 3 årene har vi mistet 3 nære, og frykten vokser! Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette, det gjør så fryktelig vondt! Vet ikke hvor jeg vil med dette, måtte bra får ut litt tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomona 65 10 Skrevet 15. april 2013 #5 Del Skrevet 15. april 2013 En stor klem til deg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 667 997 22 671 310 Skrevet 4. mai 2013 #6 Del Skrevet 4. mai 2013 Hva mener du med at du kaller henne svigermor? Er det ikke din svigermor? Anonym poster: 68970db731ed3d1bccbaf2731e3715ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå