Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nokon som har vore begge stader som kan fortelje kor dei likte seg best ? Og kvifor ? Planen er egentlig familieferie til Thailand, men no har Mexico sneket seg inn som eit alternativ :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært begge steder. Mexico er flott alle måter men jeg forelsket meg i Thailand.

Så mitt valg hadde vært Thailand.

Vannet i sjøen og i bassengene er varmere i Thailand enn i Mexico

Begge land har flotte strender, men kanskje Mexico vinner på sine kritthvite karibiske strender.

Begge land har flotte snorkle muligheter.

En del spennende kultur i Mexico,men følte allikevel at det var mere å oppleve i Thailand.

Begge land har god mat men er nok mest begeistret for Thaimat.

Selv om alle folk vi traff i begge land var hyggelige så er det noe med det smilende Thaifolket som erobrer hjertet ditt synes jeg.

Fra flyplassen i Mexico og til hotellene så var det flere militærkolonner med bevæpnet militær. Noe som minner en på den pågående narkotikakrigen. Det skal være fredelig i playa carmen området men det har forekommet drap i cancun på turister da de var på feil bar til feil tid.

Akkurat det lå nok litt i bakhodet mitt da vi var der så vi holdt oss inne på hotelresorten og dro på utflukter med reiseselskapet.

Vi kommer til å dra tilbake til Thailand så fort anledningen byr seg.

Skrevet

Elsker Mexico, vært der 2 ganger. Jeg liker bedre enn Thailand som jeg opplever kan være vel trykkende og klamt pga luftfuktighet

Skrevet

Helt enig med Caroprins over her: Thailand! Mexico (iallfall Playa del Carmen og de typiske charterstedene rundt der) er egentlig mer amerikanernes Gran Canaria med 5-stjerners all-inklusivehoteller. Flotte javisst, men mer å oppleve i Thailand, vennlige folk, god mat og mer eksotisk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt Thailand, på folkene og maten. Hyggelige mennesker og deilig mat, blir ikke bedre enn det:)

Anonym poster: 32be7c7578ed827e5781e5faecf81029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...