Millia Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Nokon som har vore begge stader som kan fortelje kor dei likte seg best ? Og kvifor ? Planen er egentlig familieferie til Thailand, men no har Mexico sneket seg inn som eit alternativ
caroprins Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Jeg har vært begge steder. Mexico er flott alle måter men jeg forelsket meg i Thailand. Så mitt valg hadde vært Thailand. Vannet i sjøen og i bassengene er varmere i Thailand enn i Mexico Begge land har flotte strender, men kanskje Mexico vinner på sine kritthvite karibiske strender. Begge land har flotte snorkle muligheter. En del spennende kultur i Mexico,men følte allikevel at det var mere å oppleve i Thailand. Begge land har god mat men er nok mest begeistret for Thaimat. Selv om alle folk vi traff i begge land var hyggelige så er det noe med det smilende Thaifolket som erobrer hjertet ditt synes jeg. Fra flyplassen i Mexico og til hotellene så var det flere militærkolonner med bevæpnet militær. Noe som minner en på den pågående narkotikakrigen. Det skal være fredelig i playa carmen området men det har forekommet drap i cancun på turister da de var på feil bar til feil tid. Akkurat det lå nok litt i bakhodet mitt da vi var der så vi holdt oss inne på hotelresorten og dro på utflukter med reiseselskapet. Vi kommer til å dra tilbake til Thailand så fort anledningen byr seg.
vivetta Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Elsker Mexico, vært der 2 ganger. Jeg liker bedre enn Thailand som jeg opplever kan være vel trykkende og klamt pga luftfuktighet
freddy Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Helt enig med Caroprins over her: Thailand! Mexico (iallfall Playa del Carmen og de typiske charterstedene rundt der) er egentlig mer amerikanernes Gran Canaria med 5-stjerners all-inklusivehoteller. Flotte javisst, men mer å oppleve i Thailand, vennlige folk, god mat og mer eksotisk.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Jeg ville valgt Thailand, på folkene og maten. Hyggelige mennesker og deilig mat, blir ikke bedre enn det:) Anonym poster: 32be7c7578ed827e5781e5faecf81029
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå