Gå til innhold

Pris klipp og striper, Nikita

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Bestilte meg nettopp foliestriper og klipp hos Nikita (2 timer lang behandling). Men jeg fikk ikke opp noe info om pris (internett-bestilling). Prøver å ringe de, men de tar ikke tlf. Ikke at det er krise, men er det noen som vet ca pris på (dame)klipp og foliestriper hos Nikita Hair? :)

Anonym poster: 27569e020b86fa383e86596b4f85cfcc

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen som vet? :)

Anonym poster: 27569e020b86fa383e86596b4f85cfcc

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvor langt hår har du? Og skal du ta striper i hele håret?

Anonym poster: b0ceb4b54a387b18e2f925ef83edbc94

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

tidligere brukte jeg Nikita, da nærheten til der jeg bor passet. Fant ut at de lå over de andre frisørene i pris, så dit går jeg ikke mere

Anonym poster: 86d6a3a966b363ae9a07d282eb977eb8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Emmanuelle

Etter min erfaring så er Nikita de dyreste i bransjen. Jeg betalte 700 kr for stuss (jeg skulle ønske det var tull) og det var ETTER at jeg måtte krangle på prisen fordi frisøren hadde tatt oppi masse ræl som jeg ikke hadde bedt om, men som jeg måtte betale for.

Beklager å måtte si det, men jeg har aldri hørt noe positivt om Nikita og jeg har gitt dem 2 sjanser selv og ikke vært fornøyd.

Mitt råd er at du avbestiller den timen og finner en annen frisør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
estrella

Jeg derimot er veldig fornøyd med Nikita. De er alltid flink og har gode råd. Jeg har relativt kort hår, så jeg betaler for herreklipp, ca 400 kr.

Men du er oppe i en høyere pris med en gang man har lengre hår og skal farge/stripe det. Tipper du er rundt 1000 kr da (på de fleste stedene).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...