Gå til innhold

Utro med nygift?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er spennende å være utro. Jeg skal ikke legge skjul på det. Noen syns det er pirrende å ha sex på dassen på kino, i håp om at noen skal høre dem, jeg syns det er pirrende å pule kjerringer som vet at de burde holde seg unna, men som allikevel ikke klarer, fordi jeg er så jævla deilig.

I det siste begynt å fantasere om å ha sex med nygifte, og damer rett før de skal gifte seg, gjerne på bryllupsdagen. Det ligger også mer prestisje i å klare å få ei dame til å bli lei av typen sin etter kort tid, for så å humpe rundt med meg.

Ja, jeg skriver dette BARE FOR Å HØRE OM DET ER FLERE AV OSS!!!! :danse:

Anonym poster: f356f8271351ec4dfc162d5abcb1f6c3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Skippern
Skrevet (endret)

Jeg syns det er spennende å være utro. Jeg skal ikke legge skjul på det. Noen syns det er pirrende å ha sex på dassen på kino, i håp om at noen skal høre dem, jeg syns det er pirrende å pule kjerringer som vet at de burde holde seg unna, men som allikevel ikke klarer, fordi jeg er så jævla deilig.

I det siste begynt å fantasere om å ha sex med nygifte, og damer rett før de skal gifte seg, gjerne på bryllupsdagen. Det ligger også mer prestisje i å klare å få ei dame til å bli lei av typen sin etter kort tid, for så å humpe rundt med meg.

Ja, jeg skriver dette BARE FOR Å HØRE OM DET ER FLERE AV OSS!!!! :danse:

Anonym poster: f356f8271351ec4dfc162d5abcb1f6c3

,

Endret av Skippern
AnonymBruker
Skrevet

Idiot

Anonym poster: f7bf2cf750cdb574385113a2b5c4ccfa

• Liker 1
Skrevet

Er litt kinky av meg, og kjenner når du nevner det at det ville vært ekstra pirrende og deilig å kn.... ei nygift, gjerne under bryllupsfesten med brudekjolen på inne på et kott eller toalett eller noe slikt, bare trekke kjolen litt opp og dytte litt til side, fritt frem:-) Digger overkåte jenter som horer mye rundt :-)

Skrevet

Mange syke menn der ute.

Patetiske er de. Når man føler så stor trang til å ha seg med gifte er det et tydelig tegn på behov for bekreftelse. Om jeg klarer å knulle en nygift så må jo det bety at jeg er bedre enn mannen hennes? Kjenner typen, noe mer patetisk og usexy en en sånn usikker stakkar skal du lete lenge etter.

• Liker 6
Skrevet

TS:

Om hun knuller deg, er det nok ikke fordi du er "så jævla deilig". Men fordi hun, akkurat som deg, er en jævla Snylter.

Ingen av dere klarer å fikse sin egen lykke. Dere er avhengige av å ta den fra andre, intetanende mennesker. Dere er avhengige av den, fordi det at den er til stede, er selve forutsetningen for at dere skal få tenningen dere leter etter.

Intet annet en usle parasitter, med andre ord. Har ingen ting å gjøre med deilighet, dessverre.

Gjest Tirkes
Skrevet

Det er vel en fetish/fantasi som mange andre.. Jeg tviler sterkt på at TS har klart å huke seg så mange bruder, men at det er en spennende tanke. Det er jo lov. Litt som at noen tenner noen sinnsykt på tanken på at tannlegen skal stroppe en fast i stolen og forsyne seg eller andre fetisher og fantasier som er direkte knyttet til antrekk eller partners alder/livssituasjon. Cuckold-fetisher feks. Dette blir bare noget omvendt.

Dersom TS seriøst har tenkt å jage etter disse fantasiene og lykkes, så er jeg helt enig med Flair - da er det ikke fordi du er deiligere enn mannen hennes, men fordi hun ikke elsker mannen sin. M.a.o: Hun er en bedrager, du er et verktøy som hun bruker for å bedra sin mann. Og du kan helt sikkert finne disse brudene, men jeg tror det er langt mellom dem.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke en dritt på at du er så jævla deilig som du selv påstår TS, hvertfall tror jeg ikke det er mange damer som huker seg på kroken din, mer usexy holdninger har jeg aldri vært borte i (en mann kan være så deilig han bare vil, de fleste damer beholder buksene på hvis han oppfører seg som en barnslig drittunge). Ordbruk som at "det ligger prestisje i" "pule kjerringer og "humpe rundt på" ... hehehehe hvor gammel er du egentlig?

Anonym poster: f2dbf19ecfaa8776bfceba89f2a6d9e3

Gjest Katten.
Skrevet

Hadde sikkert vært moro å ta over bryllupsnatten til en annen når jeg var yngre. Nå er det bare 'meh'.

Skrevet

Ehm, hvor mange damer er det som ville vært utro på bryllupsdagen sin? Det er lov å fantasere da, for det blir vel med det uansett, å prøve seg på noe sånt ville jo vært å drite seg ut...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Lykke til, sier jeg bare. Tror og håper at det ikke er mange bruder som er så slemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja man skal høre mye rart i livet. Det er nå sikkert.

Kjære gutt på 15 år. Ro ned fantasiene dine. Gifte damer er opptatt med sin mann, bryllupsfesten og være fin hele dagen. Å tenke på purunge kåtiser har hun ikke tid til. Finn deg ei dame, fri og gift deg. Da får du oppleve det, men hold deg unna opptatte kvinner!

Anonym poster: 67a68848a3a170d44d49830ed0a979aa

Gjest Katten.
Skrevet

Ehm, hvor mange damer er det som ville vært utro på bryllupsdagen sin? Det er lov å fantasere da, for det blir vel med det uansett, å prøve seg på noe sånt ville jo vært å drite seg ut...

Challenge accepted!

Skrevet (endret)

Hadde sikkert vært moro å ta over bryllupsnatten til en annen når jeg var yngre. Nå er det bare 'meh'.

Skriving er god terapi.

Du kjem i hug kva Peer Gynt sa til seg sjølv?

"Ja, tænke det; ønske det; ville det med; – – men gøre det! Nej; det skønner jeg ikke!"

Endret av Rskre
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...