Gjest Irritert Skrevet 13. april 2013 #1 Skrevet 13. april 2013 Jeg har fått meg en kjæreste, som er skilt og har barn. Helt siden han fortalte ekskonen om meg så har hun forsøkt å stikke kjepper i julene, hun manipulerer han og bruker barna for å få han til å være der. F.eks så fortalte hun at sønnene hadde ordnet i stand masse til bursdagen hans og hadde så lyst til at han skulle feire den med de (barna kan knapt gå så at de steller i stand er lite trolig), og det hadde de selvfølgelig heller ikke gjort når han kom. Det hun derimot hadde gjort var å lage et bildealbum av med bilder av seg selv, fødeselen, de sammen på ferier etc. Hvem gir noe sånt til ekskjærestene sin?? Han ble sur og følte seg lurt men sa ingenting til henne (han ville jo ikke skuffe barna hvis de hadde ordnet noe) av frykt for å krangel som fører til at han får se barna mindre. Konstant foreslår hun ting som hun vet ikke er aktuelt når man har en ny partner, foreslår sommerferie, middager med gamle vennepar, inviterer han på middag og ofte er det under noe slags påskudd om barna. Han er uendelig glad i barna sine og hadde han vært sammen med henne så hadde han fått sett de hele tiden, så er ganske sikker på at han er ferdig med henne. Veldig ofte er det helt åpenbart at hun gjør dette for å ødelegge mellom oss, hvordan hadde du taklet dette? Jeg blir så sint og lei meg av alle tingene hun gjør så dette kommer til å gå skikkelig i dass hvis jeg ikke klarer å sette en stopper for dette eller lærer meg å takle det.. Hjeeelp
Gjest Violetta Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Det er ikke så mye du kan gjøre bortsett fra å støtte ham. Dette er det han som må ordne opp i. Det roer seg sikkert etter hvert som tiden går. 2
Gjest spavalica Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Hun bare prøver å få (ex)mannen sin tilbake Det skjer jo ofte at folk ombestemmer seg, spesielt hvis barn er i bildet. Du kan ikke gjøre så mye med det. Hans eks, hans problem.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 Enig med over. Hold deg i ro. Du gjør vondt verre for ale ved å engasjere deg i hennes sabotasjer. Hun er sjalu, og du går i fella hvis du viser din sjalusi...of det gjør du hver ang du blir lei deg etc...du trenger da ikke hennes godkjennelse. I tillegg så blir du stemor fra helvete hvis du blander deg inn. Mannens eks- mannens problem ja. Anonym poster: f4c5b8f1e829f93b1fd1241958a0a730
Gjest Petra Skrevet 13. april 2013 #5 Skrevet 13. april 2013 Enig med over. Hold deg i ro. Du gjør vondt verre for ale ved å engasjere deg i hennes sabotasjer. Hun er sjalu, og du går i fella hvis du viser din sjalusi...of det gjør du hver ang du blir lei deg etc...du trenger da ikke hennes godkjennelse. I tillegg så blir du stemor fra helvete hvis du blander deg inn. Mannens eks- mannens problem ja. Anonym poster: f4c5b8f1e829f93b1fd1241958a0a730 Hvor gamle er barn og hvor lenge har de vært fra hverandre?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Kom du inn utenfra og var den han var utro med eller`? 1
Gjest O___o Skrevet 13. april 2013 #7 Skrevet 13. april 2013 Sjarmen med å date enkelte skilte foreldre... :sukke:
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #8 Skrevet 13. april 2013 Hvis barna knapt kan gå, kan ikke dette bruddet ha vært så veldig lenge siden. Da er det irriterende, men ikke unormalt, at hun fremdeles prøver å manipulere ham tilbake. Det roer seg helt sikkert med tiden, hvis du klarer å være tålmodig, mannen klarer å sette noen grenser, og ting får roe seg. Men det tar litt tid. Anonym poster: d61faae3814f1291a3c398a64ee18534
Gjest Petra Skrevet 13. april 2013 #9 Skrevet 13. april 2013 Hvis barna knapt kan gå, kan ikke dette bruddet ha vært så veldig lenge siden. Da er det irriterende, men ikke unormalt, at hun fremdeles prøver å manipulere ham tilbake. Det roer seg helt sikkert med tiden, hvis du klarer å være tålmodig, mannen klarer å sette noen grenser, og ting får roe seg. Men det tar litt tid. Anonym poster: d61faae3814f1291a3c398a64ee18534 Er det virkelig kvinner som finner slike menn attraktive? Altså menn som stikker fra kona og små barn?
Gjest Violetta Skrevet 13. april 2013 #10 Skrevet 13. april 2013 Er det virkelig kvinner som finner slike menn attraktive? Altså menn som stikker fra kona og små barn? Hvorfor tror det var han som gjorde det slutt?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #11 Skrevet 13. april 2013 Er det virkelig kvinner som finner slike menn attraktive? Altså menn som stikker fra kona og små barn? Så man skal bli i Iforholdet om det ikke fungerer? Han har ikke forlatt barna sine. Han har forlatt henne. Du vet da ingenting om dems historie. For alt du vet så var ho utro, eller fullstendig umulig å leve med.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #12 Skrevet 13. april 2013 Uansett så vil den her eksen tjene på å gå videre med livet sitt og ikke gjøre livet surt for faren til barna.
Gjest Petra Skrevet 13. april 2013 #13 Skrevet 13. april 2013 Hvorfor tror det var han som gjorde det slutt? Kanskje jeg tror det siden det er hun som prøver å få ham tilbake igjen. For meg ville en sånn mann være totalt uinteressant, jeg ville bare ventet til dagen kom hvor han nytten gikk tilbake til kona eller videre til en ny kvinne.
Gjest Violetta Skrevet 13. april 2013 #14 Skrevet 13. april 2013 Kanskje jeg tror det siden det er hun som prøver å få ham tilbake igjen. For meg ville en sånn mann være totalt uinteressant, jeg ville bare ventet til dagen kom hvor han nytten gikk tilbake til kona eller videre til en ny kvinne. Jeg synes ikke det virker som hun vil ha ham tilbake. Jeg tror hun bare vil ha kontroll over ham. 1
Rotemor Skrevet 13. april 2013 #15 Skrevet 13. april 2013 Jeg synes ikke det virker som hun vil ha ham tilbake. Jeg tror hun bare vil ha kontroll over ham. Ja, de er vel mer det at når hun ikke kan/vil ha ham, så skal ingen andre det heller. Ikke uvanlig å få et eierforhold til far til barna - en stund. Hun markerer seg.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #16 Skrevet 13. april 2013 SYNES syns i henne. Hun vil ha mannen sin tilbake. Håper ikke du er en tyv og stjal mannen hennes, slikt er slemt gjort. Spesielt med barn i bildet, men dagens mennesker er så egoistiske at de ikke tenker på barna. Håper de finner sammen igjen. Du får lete etter menn som ikke har barn og som ikke er opptatt! Anonym poster: ff9caf49ae495f8f2bf2ea602d0fe154
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #17 Skrevet 14. april 2013 SYNES syns i henne. Hun vil ha mannen sin tilbake. Håper ikke du er en tyv og stjal mannen hennes, slikt er slemt gjort. Spesielt med barn i bildet, men dagens mennesker er så egoistiske at de ikke tenker på barna. Håper de finner sammen igjen. Du får lete etter menn som ikke har barn og som ikke er opptatt! Anonym poster: ff9caf49ae495f8f2bf2ea602d0fe154 Utifra TS sitt hovedinnlegg er det ingenting som tyder på at hun "stjal" denne mannen, men at han er opptatt har du rett i; han er jo sammen med TS! Anonym poster: 57c96ddd34ba933b3392fed2212777a9 2
Gjest Ta Skrevet 14. april 2013 #18 Skrevet 14. april 2013 TS her. Jeg har ikke stjålet noen som helst, det var over lenge før jeg kom inn i bildet! Det hadde gått dårlig mellom dem lenge og når han ville gå fra henne så ble gravid med den yngste for å tvinge han til å bli. det er faktisk helt feil å være sammen for barns skyld, tror man er bedre foreldre dersom man er lykkelig selv så synes heller ikke det er spesielt egoistisk å gå fra noen, kanskje det nettopp er barna man tenker på. Er det ikke bedre å vokse opp i et hjem med kjærlighet og lykkelige foreldre som bruker masse tid på de i sine uker, enn et hjem hvor foreldrene krangler og det går utover barna? Nå var det uansett ikke det som var poenget, har bare lyst å ha kjæresten min i fred og få henne til å slutte å plage meg. Kom gjerne med konkrete tips til hvordan jeg skal klare å la være å bry meg hvis dere har det:)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #19 Skrevet 14. april 2013 Da får du svelge sjaluheten din og skjerpe deg. Han kan aldri la deg bli nummer 1, uansett. Han har banr og de kommer foran!! Godta ekskonen er en del av livet deres, fordi de MÅ ha kontakt når de har barn SAMMEN. Mye de skal snakke om angående ungene. Det de har sammen vil de alltid ha, hele livet. Det kommer bursdager, konfirmansoner, bryllup, barnedåp osv. Er du en sterk stemor som ikke er bitter og sjalu, så kan du klare det. Men du kan ikke nekte pappaen til ungene og snakke med moren deres. Anonym poster: ff9caf49ae495f8f2bf2ea602d0fe154
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #20 Skrevet 14. april 2013 Da får du svelge sjaluheten din og skjerpe deg. Han kan aldri la deg bli nummer 1, uansett. Han har banr og de kommer foran!! Godta ekskonen er en del av livet deres, fordi de MÅ ha kontakt når de har barn SAMMEN. Mye de skal snakke om angående ungene. Det de har sammen vil de alltid ha, hele livet. Det kommer bursdager, konfirmansoner, bryllup, barnedåp osv. Er du en sterk stemor som ikke er bitter og sjalu, så kan du klare det. Men du kan ikke nekte pappaen til ungene og snakke med moren deres. Det er det vel ingen som sier, heller ikke TS. Problemet oppstår idet en eks benytter barna som et påskudd for både det ene og det andre. Selvsagt skal foreldrene få ha kontakt, og mye av dette har en ny kjæreste ikke noe med. Men det finnes menn og kvinner som "bruker" barna for det det er verdt, som et middel til å ha kontakt med eller kontroll over en tidligere partner. Jeg synes ikke det er greit, for barna skal ikke brukes i et slikt spill, og alt blir ikke automatisk greit fordi man setter barna i skuddlinjen og håper at eksen gir seg. Det er manipulasjon på høyt nivå, og voksne bør holde seg for gode til å bruke barn på denne måten. Jeg er selv skilsmissebarn, og opplevde blant annet å bli levert som en pakke på døra til min far og hans nye kjæreste på selve julaften, fordi min mor ville ødelegge deres romantiske feiring pga sjalusi. Jeg forstår følelsene hennes godt og det kan ikke ha vært lett for henne, men jeg mener fremdeles at det var en horribel ting å gjøre. Og jeg får samme vibber av det TS beskriver i hovedinnlegget. Anonym poster: d61faae3814f1291a3c398a64ee18534 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå