AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Jeg skal på kurs i Amsterdam noen dager den siste uken i september, og vi tenkte å kombinere det med en kjæresteferie. Har vært flere ganger i Amsterdam grunnet jobb, men har aldri blitt å reise litt rundt i Nederland. Noen som har noen forslag til fine steder å dra noen dager i september? Gjerne helt konkret steder/byer som er hyggelige og gjerne i nærheten av stranden. Leier bil antagelig. Anonym poster: e44d60cb65a32100f3d93afc1abd00a8
Gjest Bond Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 De Hoge Weluve parken er veldig fin, og tror september kan være bra tidspunkt! Man får gratis sykler å sykle rundt i parken, og i midten er det en knallkul kunstmuseum. Jeg hadde en dagstur der, og tok de lengste sykkelrutene og det var i grunn helt ok for en dag. Pluss museum da. Utover det kan man kanskje vurdere Ameland og andre Frisiske øyene. Har selv besøkt kun Ameland da, men det var også utrolig fint sted for en dagstur. Man kan overnatte på øya også. Men det er fint natur og fine turområder, spesielt om man leier sykler (noe man kan gjøre rett på havna). Ellers er Utrecht veldig sjarmerende by. Og Maastricht - tror det er favorittbyen min i Nederland Avstandene er i grunn veldig korte og veiene er gode, så man kan få sett ganske mye i løpet av kort tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå