Gjest Swag Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 (endret) Alle har tydligvis sine tanker om røyking. Lukta fester seg på klær, hår, hender og møbler. Lukta er helt jævlig, synes til og med jeg som røyker/røykte. Som regel merker jeg ikke lukta, men plutselig så kjenner jeg at jeg lukter som om jeg har badet i et askebeger, og jeg blir flau. Jeg har sakte men sikkert kuttet ned på røykingen, men prøvde snus på fest og har nå kuttet ut røyk helt til bytte med snus. Mest fordi jeg blir så flau av å lukte som et vandrende askebeger og fordi det er utrolig dyrt, bortkastede penger rett og slett. Ikke at snus er så mye bedre investering egentlig. Hva er dine tanker om snus? Er det like ille som å røyke? Det ser jo ikke pent ut, ser jo ut som om man har blit slått i overleppa og har hovnet opp. Enda finere når man smiler og snussaft har rent nedover tennene dine. Men hei, er man avhengi av nikotin, så bryr man seg vel ikke så mye haha. Endret 12. april 2013 av Swag
belle_ Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Jeg tenker at det er alt for godt. Prøvd å slutte mtp på pengene jeg bruker på det men orker ikke. Bryr meg ikke hva andre måtte mene om jeg snuser, det går ihvertfall ikke ut over andre enn meg selv.
Longgone Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Jeg snuste før, men sluttet da jeg ble gravid. Jeg har ingenting imot folk som snuser men det ser veldig dumt ut! Dessuten plager du ikke andre med snusingen med mindre du kaster de fra deg på bussen og på offentlige toaletter.
Safiye Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Ser kanskje ikke pent ut, men heller snus enn røyk. Jeg irriterer meg alltid over dem som står og røyker rett forran ansiktet til andre mennesker, lukter forferdelig og utsetter andre for fare.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Ååååh fyfaen jeg er så lei av drittsnusere som hiver fra seg posesnus på bakken. Kast dritta i søpla... Ellers bryr jeg meg ikke så lenge jeg ikke må kysse personen, og personen ikke er gravid/ammer. Anonym poster: 31646f99bc2e0e7b85237fce4dccdf55 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 at det er noe nasty shit som burde vært ulovelig Anonym poster: bc70d80b6ccb5a8f3b30ab8f1b21f27f 1
Gjest Swag Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Ser kanskje ikke pent ut, men heller snus enn røyk. Jeg irriterer meg alltid over dem som står og røyker rett forran ansiktet til andre mennesker, lukter forferdelig og utsetter andre for fare. Det skjønner jeg veldig godt! Jeg brukte alltid å heller gå litt unna, spesielt siden jeg vet hvor jævlig det lukter selv.
Gjest Swag Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Ååååh fyfaen jeg er så lei av drittsnusere som hiver fra seg posesnus på bakken. Kast dritta i søpla... Ellers bryr jeg meg ikke så lenge jeg ikke må kysse personen, og personen ikke er gravid/ammer. Anonym poster: 31646f99bc2e0e7b85237fce4dccdf55 Liker du ikke å få litt snusgugge skvist under skoene dine?
Gjest Sakone Skrevet 12. april 2013 #9 Skrevet 12. april 2013 innvistering (tror det skrives sånn) Investering* ^^ Men snus er mye bedre enn røyk. Jeg sluttet å røyke selv, og snuser nå. Jeg er såpass heldig at man ikke ser det på meg at jeg snuser. Men klart det er jo en uvane man egentlig ikke bør ha. Jeg ønsker å slutte selv en dag, men tar det når den tid kommer. Men generelt så lenge man ikke spytter, kaster snus på bakken, osv så synes jeg det er helt greit med snus.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #10 Skrevet 12. april 2013 Jeg syns snusing er greit når jeg ikke merker noe til det. Men når folk starter å snuse rett ved siden av meg f.eks. på lesesalen blir jeg irritert, for det lukter grusomt. Spesielt de som ikke er i pose, de har veldig sterk lukt. I tillegg er det sånne snusposer overalt. Taket på skolen er jo dekka, er redd for at de skal dette ned i hodet mitt en gang. Jeg var også på kino for litt siden, og der var det snus overalt på gulvet, i stolene, i flaskeholderne ol. Det er grusomt ekkelt når de posene er overalt. Men snus er uanset MYE bedre enn røyking! Anonym poster: 7add53a5c96a8c776b6c2975407c9b03 1
Gjest Swag Skrevet 12. april 2013 #12 Skrevet 12. april 2013 Jeg syns snusing er greit når jeg ikke merker noe til det. Men når folk starter å snuse rett ved siden av meg f.eks. på lesesalen blir jeg irritert, for det lukter grusomt. Spesielt de som ikke er i pose, de har veldig sterk lukt. I tillegg er det sånne snusposer overalt. Taket på skolen er jo dekka, er redd for at de skal dette ned i hodet mitt en gang. Jeg var også på kino for litt siden, og der var det snus overalt på gulvet, i stolene, i flaskeholderne ol. Det er grusomt ekkelt når de posene er overalt. Men snus er uanset MYE bedre enn røyking! Anonym poster: 7add53a5c96a8c776b6c2975407c9b03 Æsj! Det er jo sånn lokk på boksen man kan legge de brukte snusposene i, skjønner ikke hvorfor man skal måtte kaste de over alt da.
Samaysa Skrevet 12. april 2013 #13 Skrevet 12. april 2013 Jeg tenker at folk får gjøre som de vil, spesielt siden det ikke går utover andre så lenge man ikke slenger snusen overalt når man er ferdig. Personlig kunne jeg aldri tenkt meg å gjøre det, og det har med at man ikke er helt klar over skadevirkningene enda. Dessuten ønsker jeg ikke gule tenner eller at tannkjøttet skal trekke seg opp.
FrankDrebin Skrevet 13. april 2013 #14 Skrevet 13. april 2013 Dyrt, usunt, ser teit ut, men veldig behagelig å bruke. Prøver dog å trappe ned på det, har blitt for mye i det siste.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #15 Skrevet 13. april 2013 Bortkastede penger, men langt bedre enn røykere. Og føler at "alle" snuser, til og med vestkantberter. Anonym poster: 41725f55fda9d26541cece60d770fa19
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #16 Skrevet 13. april 2013 Snus er på mange måter verre enn røyken. Jeg hadde ikke store problemer med å slutte å røyke, men snusen derimot... Selv etter mer enn et år savner jeg snusen. Jeg kan kjenne suget as we speak. Anonym poster: 12b51c9705aae60b724b6b77048c6100
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå