AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Jeg sliter med å ikke bli våt nok under sex, men vet ikke hva det kommer av. Jeg har lyst og er kåt, men etter en liten stund blir jeg helt tørr der nede. Tips anyone? Forresten ja, jeg vet om glidemiddel ;p Men synes det lukter og smaker så rart. Gutter hva synes egentlig dere om glidemiddel? Anonym poster: 84005d86a11b71065e4eba9f8b1749fb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Prøv ACO sitt vannbaserte glidemiddel som du får kjøpt på apoteket. Det lukter ikke noe. Skjønner egentlig ikke hvilket glidemiddel du har vært borti når du synes det lukter rart. Jeg har ikke smakt på glidemiddel, så jeg vet ikke hvordan det smaker, men kan du ikke suge han FØR han har på glidemiddel på pikken, så slipper du å få glidemiddel i munnen? Eller at dere har intimservietter slik at han kan tørke av og så kan du suge han. Jeg og kjæresten bruker glidemiddel veldig ofte (da silikonbasert til analsex) og han har selvfølgelig ikke noe i mot det. Tror de aller, aller fleste menn ikke har det. Anonym poster: 7a6a094e2d38c0c6c60edd11c1f1ef2c 1
miramis Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Kjøp jordbærglidemiddelet fra kondomeriet, lukter og smaker godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå