Gå til innhold

Orgasme under samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en ting som plager meg veldig. Jeg klarer ikke å komme når jeg har sex med kjæresten. Jeg får orgasme uten problemer på egen hånd, men ikke når jeg er sammen med ham. Jeg vil ikke "skuffe" ham liksom, han har spurt om det bare er han som kommer. Jeg liker ikke å fake heller, ser liksom ikke vitsen, selv om det frister av og til. Jeg regner med at det er flere som har det sånn. Noen som har noen tips eller synspunkter?

Anonym poster: 14bf1436c7a104768c3401d3de44a73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt tips er: ikke lat som. Da lager du bare verre problemer for deg selv. Vær ærlig. Fortell han hva du liker. Om penetrasjonssex ikke gir deg orgasme så prøv noe annet? Er han villig til å fingre deg? Er du villig til å la han? Prøv på litt forskjellig som du liker, som er godt for deg. Det er tydelig han gjerne vil du skal ha det godt du også, det er tydelig han vil like at du får orgasme. Særlig hvis han får være den som gir deg det. Så prøv å prate med han?

Anonym poster: d99c60fe71bd40de411d70cfb1aaab10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du orgasme ved penetrering. Det er veldig vanlig at man ikke får det. Mener du ved stimulering av klitoris er det mindre vanlig, men der kan psyken spille inn. Jo mer man tenker på det, jo vanskeligere er det. Slapp av, tøm hjernen og la deg rive med. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv cat-posisjonen :) Og så må du for all del ikke fokusere på at du SKAL komme... Ta det som det kommer :P Vær i øyeblikket.

Anonym poster: 1bf033d26fe3092c2add919a6f0880b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du må vise ham.

Enkelt og greit.

Og, mark my words;

Han kommer til å tenne som et uvær av å se hvorledes du fungerer. ;)

Han må lære. Ingen kvinne er nøyaktig lik en annen kvinne, og den eneste som kan vise ham hvordan du fungerer, og hva som funker for deg, er du.

Når han så har sett, - og vet litt mer om hva som skal til, så mistenker jeg han vil være ganske ivrig med å klare å vippe deg over kanten ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stimulerer dere klitoris da?

Anonym poster: 47f95a406f3cfae3c3bd6577f21e1277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...