AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Jeg trenger å få anbefalt en teknisk dyktig tannlege i Oslo. Jeg fikk for noen år siden en krone på den ene fortanna (én av to tenner som vises kjempegodt i munnen), og det kan se ut som om tannen nå trenger rotfylling. Jeg ønsker å få redda denne proselenskrona for alt i verden, for den har jeg vært så fornøyd med. Derfor: H*n trenger ikke å være sosialt oppegående i det hele tatt, trenger ikke å ha spesialitet innen tannlegeskrekk, da jeg har tilbrakt alt for mange timer i tannlegestolen da jeg fikk denne krona og derfor er kurert. Alt jeg trenger er h*n klarer å sette bedøvelsen riktig (til og med det er ikke så nøye), for førsteprioritet er at de klarer å redde porselenskrona. Pris er derfor heller ikke så nøye. Eller vet noen om noen tannelefora man kan henvende seg til for å få listet spesialister innen kroner? Anonym poster: 478c085fe56f0b2865b73975c49a97ba Anonym poster: 478c085fe56f0b2865b73975c49a97ba
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Jeg Anbefaler virkelig Bryn tannlegesenter! (ligger på brynsenteret) Der er de superdyktiger, og erfarene. De har også spessialister inne det aller meste innenfor tannbehandling:) Anonym poster: b7df14db36f4d3bb68f3b7f6d8d550dc
Gjest anonym Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 "Spesialister innenfor det meste" hørtes kanskje litt utopisk ut, men takk for anbefaling, men jeg skal sjekke dem ut!
Minya Skrevet 13. april 2013 #4 Skrevet 13. april 2013 (endret) Ida Haukåen ved Grefsen Tannlegepraksis (tror det var det det het). Klinikken ligger i andre etasje over en liten Remabutikk ca tre minutters gange oppover veien fra Grefsen trikkestopp. Hun er veldig flink og behagelig å gå til. De har også åpent til sju eller åtte på kvelden, slik at vi vanlige dødelige som jobber har mulighet til å gå til tannlege uten å ta fri fra jobb. De har også egen kjevekirurg tilknyttet klinikken, og minst to spesialister til. (ihvertfall hadde de det da jeg gikk der) Jeg gikk hos henne i et par år før jeg flyttet fra Oslo. Relativt billig i forhold til mange andre tannleger i Oslo. Endret 13. april 2013 av Minya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå