Gå til innhold

Anbefale dyktig tannlege i Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger å få anbefalt en teknisk dyktig tannlege i Oslo. Jeg fikk for noen år siden en krone på den ene fortanna (én av to tenner som vises kjempegodt i munnen), og det kan se ut som om tannen nå trenger rotfylling. Jeg ønsker å få redda denne proselenskrona for alt i verden, for den har jeg vært så fornøyd med.

Derfor: H*n trenger ikke å være sosialt oppegående i det hele tatt, trenger ikke å ha spesialitet innen tannlegeskrekk, da jeg har tilbrakt alt for mange timer i tannlegestolen da jeg fikk denne krona og derfor er kurert. :glare: Alt jeg trenger er h*n klarer å sette bedøvelsen riktig (til og med det er ikke så nøye), for førsteprioritet er at de klarer å redde porselenskrona. Pris er derfor heller ikke så nøye.

Eller vet noen om noen tannelefora man kan henvende seg til for å få listet spesialister innen kroner?

Anonym poster: 478c085fe56f0b2865b73975c49a97ba

Anonym poster: 478c085fe56f0b2865b73975c49a97ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg Anbefaler virkelig Bryn tannlegesenter! (ligger på brynsenteret)

Der er de superdyktiger, og erfarene.

De har også spessialister inne det aller meste innenfor tannbehandling:)

Anonym poster: b7df14db36f4d3bb68f3b7f6d8d550dc

Gjest anonym
Skrevet

"Spesialister innenfor det meste" hørtes kanskje litt utopisk ut, men takk for anbefaling, men jeg skal sjekke dem ut!

Skrevet (endret)

Ida Haukåen ved Grefsen Tannlegepraksis (tror det var det det het).

Klinikken ligger i andre etasje over en liten Remabutikk ca tre minutters gange oppover veien fra Grefsen trikkestopp.

Hun er veldig flink og behagelig å gå til. De har også åpent til sju eller åtte på kvelden, slik at vi vanlige dødelige som jobber har mulighet til å gå til tannlege uten å ta fri fra jobb. :)

De har også egen kjevekirurg tilknyttet klinikken, og minst to spesialister til. (ihvertfall hadde de det da jeg gikk der)

Jeg gikk hos henne i et par år før jeg flyttet fra Oslo. Relativt billig i forhold til mange andre tannleger i Oslo.

Endret av Minya

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...