Gå til innhold

Lege eller gynekolog?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jente på 19 år her, har akkurat fått meg type og startet det en kanskje kan kalle ett mer "seriøst" sexliv.. Problemet er at han kommer så vidt inn i meg under samleie, han får kanskje 5 cm av prinsen din inn i meg så gjør det så ufattelig vondt og sier bare stopp der.. Og nei, jeg er ikke jomfru.. Har hatt sex 3 ganger før min nåværende type, men har alltid følt at jeg har vært pinlig og unormalt stram i skjeden..

Tror det må være noe galt med meg, så vurderer å oppsøke lege/gynekolog.. Noen av dere som har erfaringer med dette? Hva bør jeg gjøre? Hadde satt stor pris på hver og en tilbakemelding :-)

Anonym poster: f4244dabfb7d8ab4eb5500e693d61cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Bruker dere god tid? Blir du skikkelig våt eller bruker glidemiddel?

Noen jenter er trange, noen menn er store...en kombinasjon av disse to kan være litt vanskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere god tid? Blir du skikkelig våt eller bruker glidemiddel?

Noen jenter er trange, noen menn er store...en kombinasjon av disse to kan være litt vanskelig.

Ja, bruker lang tid men han er ikke noe unormal stor heller.. Kanskje vi kunne prøvd glidemiddel men..

Anonym poster: f4244dabfb7d8ab4eb5500e693d61cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Kan være en idé å prøve glidemiddel ja. Kan hende at du ikke blir våt nok.

Også hjelper det om du er trygg og avslappet i situasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på Funky Punk :) Og når det kommer til GU så ville jeg gjort det hos en gynekolog. Føler at de tar seg bedre tid enn en lege hvis du skjønner. De har dessuten mulighet til å ta innvendig ultralyd. Mulig legen vil henvise deg til en gynokolog også.

Men sannsynligvis så holder det å følge rådene til Funky Punk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke blir bedre av rådene over, så råder jeg deg til å oppsøke helsestasjon for ungdom der du kan få gynekologisk undersøkelse av en lege helt gratis, og du kan få henvisning til gynekolog om det er nødvendig. Om du får henvisning så slipper du å betale alt selv + at det kommer på frikortet.

Anonym poster: 26d87fd449beda245ed81de1a4dac77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...