Gå til innhold

Uavhengige kvinner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Sitter og hører på Destiny`s Childs låt "Independent Women". Veldig bra. Den treffer meg på en spesiell måte.

Hva gjør jeg for å være uavhengig akkurat nå? Ingenting. Sitter og venter på at kjæresten min skal komme hjem fra jobb så vi kan spise kylling og ris sammen. Riktignok har jeg vært alvorlig syk og er derfor hjemme frem til august. Likevel synes jeg at det er en ganske nedverdigende situasjon å være hjemme sånn. Jeg liker det ikke. Hadde jeg hatt noen å ta meg av her hjemme, så hadde det fått en mening. Men nå; nei...

Jeg er sterk nok til å ta meg av meg og mitt, men jeg får liksom ikke vist det!! Jeg går ikke på jobb hver dag. Jeg studerer ikke. Jeg gjør bare husarbeid, leker med hunden og rusler rundt i nærmiljøet, eller går på handlesenter og titter. Det er kjedelig!!!!

......og akkurat idet jeg skrev den setningen så innser jeg at jeg KAN gjøre noe; jeg er en racer på å skrive artikler, jeg kan skrive artikler og sende inn til forskjellige blader o.l! Yess!! icon_biggrin.gif

All the honeys, are making money...tuddelum... icon_smile.gif

Legger ut dette innlegget likevel jeg, selv om jeg fant ut hva jeg ville midt i; kanskje noen blir inspirert av det icon_smile.gif

Koz fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du burde benytte anledning til å bake kaker, hekle et skjerf (vel det er jo sommer, men ting tar tid vettu).

Gå ut... more deg...

Ikke vits å sitte inne... (sier Waco som bare er hjemme).... dra på stranda...

Tenke hva du har lyst til... (problemet er at man har tenkt så mye at man ender der man begynte, sirkeltanke)...

Gå en tur... forandrer man omgivelser forandrer man også personlighet en smule... kanskje det trengs for å få deg det lille kicket opp?