AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jeg er 35 år og har vært overvektig hele livet. Nå har jeg en BMI på 44. Og ja, jeg har prøvd "spis mindre, tren mer". Mange ganger faktisk. Har også prøvd lavkarbo og Grethe Roede. Men jeg klarer ikke å lykkes. Nå vurderer jeg å søke om gastric bypass, altså slankeoperasjon, selv om jeg i utgangspunktet hater tanken på å legge meg på operasjonsbordet uten at det er akutt nødvendig. Det er jo alltid noe som kan gå galt. Er det noen her som har vært gjennom det og vil dele sine erfaringer? Jeg har legetime snart og skal da be om info, og jeg har googlet det masse. Så jeg er ikke ute etter fakta om selve operasjonen, men mer personlige erfaringer om hvorfor dere valgte dette, hvordan tida før og etter operasjonen var og om dere ville gjort samme valget igjen. Og til dere som føler for å fortelle meg og andre at vi er late sofagriser etc: Lag heller en egen tråd om det enn å ødelegge denne tråden. Dere vet lite om hva den enkelte av oss har gjennomgått og hvorfor vi er overvektige. Ikke la det bli tema her er dere snille. Anonym poster: eaf61a4f2c9aa6c749826b57f1b01d3a 1
kattepus89 Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Det er veldig mange som sliter med å gå ned i vekt, og du er ikke alene! Det finnes noen dokumentarer på youtube om folk som tar operasjonen. De forteller via intervju hvordan det føltes både før og etter. Det er mange aspekter, og folk reagerer jo forskjellig på denne typen påkjenning. Fortsett å google, og så kan du jo få en konsultasjon? Der vil du nok få den infoen du trenger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå