Flynn Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Mistenker at jeg har dette. Kjennes ut som vanlig forkjølelse, med veldig tett nese, snufser, hoster noe voldsomt og hører at det er slimhoste liksom, i tillegg kjenner jeg at jeg har vondt i fjeset når jeg trykker på det, og vondt i ørene. I tillegg får jeg sprengvondt i ørene og fjeset når jeg bøyer hodet nedover. Er dette noen man burde gå til legen med, eller kan jeg bare vente på at det går over? Har vart hele uken, men jeg har vært på jobb likevel. Har ikke blitt noe bedre.
MiniSilje Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde bihulebetennelse for 2-3 år siden, og da hadde jeg vondt i bihulene selv om jeg ikke trykket på det, alt verket og det var kjempe ubehagelig. Mye verre enn vanlig forkjølelse. Jeg fikk en eller annen spray jeg skulle spraye i nesten noen ganger for dagen og tabletter jeg skulle ta for å bli frisk. Hvis du mistenker at det kan være det ville jeg gått til legen bare for å være på den sikre siden, det skader jo ikke. God bedring!
Gjest moo Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde bihule betennelse for første gang for mange år siden, og fikk vite av min mormor at hun også er svært plaget med dette. Første gang jeg hadde bihulebetennelse hadde jeg det i kjeven, det gjorde vondt hele tiden, føltes ut som jeg hadde hull i alle tennene og at det var rett før de skulle falle ut, eneste lindring var å pusse tennene. jeg fikk en antibiotika kur på legevakten, og ble bedre på noen dager. i sene år har jeg fått betennelse flere ganger, spesielt når jeg er snufsete i over en uke. Viktig å holde bihulene åpne, bruk saltvanns spray for å rense ut bihulene og få ut snørra, bruk nesespray så de forblir åpne, da bør det bli bedre for deg eller gå til legen og sjekk ut hva det er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå