Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2004 #1 Skrevet 30. mars 2004 Kan noen hjelpe meg tro???? Jeg skal sette på nye negler og da står det mellom to alternativer; 1. Hvit tipp og blank forsterkning 2. Blank tipp og tofarget forsterkning Det første alternativet er fristende, men det blir jo ikke så fint den første tiden i og med at det hvite starter ganske langt inne på neglen. Det andre alternativer blir jo fint (har prøvd det før) men det avhenger av at det blir gjort ordentlig. Synes også at det ikke blir så bra når jeg har etterbehandlet det. Noen som har prøvd alternativ 1? Hvordan blir det etterhvert? Vil det hvite på den naturlige neglen synes tilslutt?
Dina Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Kan noen hjelpe meg tro???? Jeg skal sette på nye negler og da står det mellom to alternativer; 1. Hvit tipp og blank forsterkning 2. Blank tipp og tofarget forsterkning Det første alternativet er fristende, men det blir jo ikke så fint den første tiden i og med at det hvite starter ganske langt inne på neglen. Det andre alternativer blir jo fint (har prøvd det før) men det avhenger av at det blir gjort ordentlig. Synes også at det ikke blir så bra når jeg har etterbehandlet det. Noen som har prøvd alternativ 1? Hvordan blir det etterhvert? Vil det hvite på den naturlige neglen synes tilslutt? Har hatt forsterkning og tipper i 5 år, og anbefaler definitivt alternativ 2.! Lykke til! Dina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå