Gå til innhold

Instagram.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir overraska over hvor luksus mange damer har der. Omtrent alle jeg "følger" publiseres bilder dagen lang på DAGTID, av brødbaking, treningssenter, stuen sin, formiddagskaffen, frisørbesøk kl 11 en formiddag. Har ikke folk jobb?

Likevel har de de dyreste møblene, dyreste serviset og de lekreste veskene.

Ja, jeg jeg er den første til å innrømme det; jeg blir dødsmisunnelig. Kunne også tenke meg et liv i sus og dus som husmor, som kunne bake til mannen kom hjem, trent kroppen på dagtid slik at jeg hadde kvelden til å pleie forholdet, ha de lekreste middager på bordet til mannen kommer hjem, og allikevel ha råd til LV og mulberryvesker.

Måtte bare få det ut.

Anonym poster: b42a4e6ef0ead36c518a0559e5a28971

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir overraska over hvor luksus mange damer har der. Omtrent alle jeg "følger" publiseres bilder dagen lang på DAGTID, av brødbaking, treningssenter, stuen sin, formiddagskaffen, frisørbesøk kl 11 en formiddag. Har ikke folk jobb?

Likevel har de de dyreste møblene, dyreste serviset og de lekreste veskene.

Ja, jeg jeg er den første til å innrømme det; jeg blir dødsmisunnelig. Kunne også tenke meg et liv i sus og dus som husmor, som kunne bake til mannen kom hjem, trent kroppen på dagtid slik at jeg hadde kvelden til å pleie forholdet, ha de lekreste middager på bordet til mannen kommer hjem, og allikevel ha råd til LV og mulberryvesker.

Måtte bare få det ut.

Ett ord; fotballfrue.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Nå hender det at man faktisk tar et bilde for så å publisere det når man har tid da

Om man skulle antatt at alt ble publisert i samme sekund man faktisk gjør det, så vil det si at jeg ved et tilfelle var i skogen, bakte et brød, trente hunden, drev med en hobby...ja alt i løpet av en time

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Du vet jo at folk elsker å skryte på seg både det ene og det andre på forskjellige sosiale medier. Bildene på Instagram er nok ikke representativt for hvordan livene deres egentlig er.

Kanskje noen er syke eller arbeidsledige. Eller kanskje de legger ut bilder tatt en annen dag. Eller at de jobber såpass lenge, eller på skift, slik at de kan ta seg tid til frisør på dagtid.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sparer opp bilder (gjerne ting som bare er oppdiktet eller stjålet fra nettet) og legger de ut til nøye planlagte tidspunkt for å plage folk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det inntrykket at de som publiserer flest lykkeosende bilder, er de som egentlig har det kjipest.

De som er lykkelige har ikke det voldsomme behovet for å spre det konstant, hele tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo at folk elsker å skryte på seg både det ene og det andre på forskjellige sosiale medier. Bildene på Instagram er nok ikke representativt for hvordan livene deres egentlig er.

Kanskje noen er syke eller arbeidsledige. Eller kanskje de legger ut bilder tatt en annen dag. Eller at de jobber såpass lenge, eller på skift, slik at de kan ta seg tid til frisør på dagtid.

Ja, det er sant :)

Men det er bare veldig ofte bilder fra de fleste, ofte tatt hjemme med avslapping og kaffe eller noe annet koselig, midt i alle andres arbeidstid. Og det skjer nesten hver dag av veldig mange- om de jobber turnus er de vel på jobb av og til og på dagtid?

Mulig jeg bare følger arbeidsledige og syke- eller noen som bare har det veldig luksus. Ut ifra bildene blir jeg vertfall grønn av misunnelse! Rekker en kjapp titt på IG i løpet av lunsjen, og thats it før ettermiddagen.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Følger du utenlandske også da? Eller vet du at de er nordiske?

For du må jo regne med tidsforskjeller også mener jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Følger du utenlandske også da? Eller vet du at de er nordiske?

For du må jo regne med tidsforskjeller også mener jeg.

Bare Norge, Danmark og Sverige ;)

Skrevet

Jeg sparer også opp bilder av og til, for mens hverdagene er ganske grå og går i mye av det samme kan jeg plutselig ta masse fine bilder i løpet av kort tid når jeg først gjør noe nytt og spennende. Og det kan faktisk være ganske så hyggelig å publisere et "kosebilde" fra lørdagen sånn midt i arbeidsdagen på tirsdag, bare for å kjenne litt på stemninga selv også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...