Gå til innhold

Brudekjole til meg eller bunad til han?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunad til han, helt klart. Det er en investering til fremtiden. Så kan dere matche resten av tiden.

Gå å se etter brudekjoler til en annen pris.

Skrevet

Ja.. vi har råd til begge deler, men prøver å ikke la det bli et så skrekkelig dyrt bryllup.. Noen tips til brudekjoler som kan passe til et bondebryllup? ser for meg tyll, men er ikke sikker..

Skrevet

Ja.. vi har råd til begge deler, men prøver å ikke la det bli et så skrekkelig dyrt bryllup.. Noen tips til brudekjoler som kan passe til et bondebryllup? ser for meg tyll, men er ikke sikker..

Google vintage wedding så får du masse inspirasjon.

Skrevet

Syns dette var et godt forslag.

Jeg syns heller ikke du burde gå for tyll, det blir litt mer prinsesse enn gårdsbryllupp. Men du velger selvfølgelig selv :)

Ja, usikker.. har vært i både andre gårds/bondebryllup og slottsbryllup med kjoler i tyll. Blonder er fint, men føler at kjolene ofte blir litt for gardin-aktige. Kjolen kan verken være for enkel eller for pompøs, synes det er en vanskelig balansegang. .

Gjest Lypcha
Skrevet

Ja, usikker.. har vært i både andre gårds/bondebryllup og slottsbryllup med kjoler i tyll. Blonder er fint, men føler at kjolene ofte blir litt for gardin-aktige. Kjolen kan verken være for enkel eller for pompøs, synes det er en vanskelig balansegang. .

Ja, skjønner godt hva du mener. Det skal ikke være lett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...