Gå til innhold

Rennende nese

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et stort problem med at nesa renner ofte. Den renner om jeg spiser (gjelder både kald og varm mat), den renner når jeg går ut (både kaldt og varmt vær), den renner når jeg sitter med hodet bøyd, og flere ganger ellers også. Det er akkurat som at det er en stoppemekanisme som ikke fungerer eller noe.

Er det noe man kan gjøre med dette? Det virker kanskje trivielt, men det er utrolig plagsomt!

Anonym poster: c68c4bc200a42aa643a27de95341e515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et stort problem med at nesa renner ofte. Den renner om jeg spiser (gjelder både kald og varm mat), den renner når jeg går ut (både kaldt og varmt vær), den renner når jeg sitter med hodet bøyd, og flere ganger ellers også. Det er akkurat som at det er en stoppemekanisme som ikke fungerer eller noe.

Er det noe man kan gjøre med dette? Det virker kanskje trivielt, men det er utrolig plagsomt!

Det kan hende du er allergisk mot noe! En jeg kjenner hadde også problemer med dette, og han var allergisk mot sengemidd. Gå til legen og sjekk det!

AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende du er allergisk mot noe! En jeg kjenner hadde også problemer med dette, og han var allergisk mot sengemidd. Gå til legen og sjekk det!

Takk for svar, men jeg tror egentlig ikke at det er allergi. Jeg har flere familiemedlemmer som sliter med det samme, og det er vel liten sannsynlighet for at alle går rundt med en uoppdaget allergi.

Skrevet

Takk for svar, men jeg tror egentlig ikke at det er allergi. Jeg har flere familiemedlemmer som sliter med det samme, og det er vel liten sannsynlighet for at alle går rundt med en uoppdaget allergi.

Kanskje det har noe med "innsiden" av nesa å gjøre, hehe. Du burde dra til en øre-nese-hals-lege for å få sjekket det.

Skrevet

* løpe i skapet å se *

Nasacort kan hjelpe. Jeg bruker en medisin som tynner ut slimhinnene.. så jeg går/gikk rundt å snufset 24/7. Kjøpte denne på apoteket i går og nesen min renner ikke i det hele tatt lenger :)

Men du bør selvfølgelig finne ut HVORFOR nesen renner også.

AnonymBruker
Skrevet

Off, jeg må vel til lege da, hater å dra til legen :( Men jeg skal prøve Nasacort i mellomtiden.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det akkurat slik. Allergitabletter eller nesespray har ikke hjulpet. Neselegen fant ingenting.

Anonymous poster hash: 4f76a...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...