Gå til innhold

Kor mange nynorskbrukarar er me her inne?

Pip

Er du nynorskbrukar?  

1. 1. Er du nynorskbrukar?

• Ja - skriv nynorsk konsekvent
      5
    • Ja, men skriv bokmål av og til
      12
    • Ja, eigentleg, men har 'konvertert' til bokmål
      7
    • Nei
      45

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Man skal ha mulighet for fritak fra nynorsk om man har dysleksi. Men du må vel be om det selv tror jeg.

Vi var i alle fall tre i vår klasse som var fritatt pgr av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi om du kjenner folk som skriver nynorsk så betyr vel ikke det at det er et offisielt skriftspråk; med offisielt mener jeg at det er kun det skirftspråket de bruker.

Nei, alle har vel ikke de holdningene, men man kan begynne å lure..

Det er få eller ingen stadar dei berre brukar eit skriftspråk. Ein må jo lære begge, og i alle fall i den vidaregåande skulen kan ein velge den målforma ein vil til hovudmål. I Bergen er det vel (så vidt eg veit) bokmål som er "standard-hovudmålet", men eg har høyrt om mange som ikkje er einige i det er slik, og mange vel nok nynorsk til hovudmål. Mange i Bergen pratar trass i alt veldig likt nynorsk.

Er du klar over at nynorsk ligg tettare opp til talemålet til dei fleste i landet? Det er bygd på alle dialektane veit du ;) Så kven er det eigentleg vi "tek hensyn" til når vi har to skriftspråk? Alle kan ikkje prate og skrive slik dei gjer i Oslo og andre byar heller.

Og ja, eg veit at bokmål er mest brukt, men det kjem vel av at det er mest brukt i media, igjen på grunn av at bokmål blir brukt i store byar som hovudstaden. Nynorsk er det norskaste skriftspråket :)

(Og kva er eigentleg problemet med å ha to? Synest det fungerer greitt eg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skriv nynorsk, konsekvent privat. Unnataket er her på Kg der eg til liks med fleire har valt å skriva bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------------

anonym skrev:

... som bor i trange bygder med et snevert og intolerant syn på omverden og fremskittet. Hadde det vært opp til de hadde det vel vært ølmonopol i hele Norge.

---------------------------------------------------------------------------------

Den mest internasjonale kommunen i Norge ble nettopp kåret.

Det ble Stord, den største (trur eg) nynorskkommunen i landet. Vitner ikke om et spesielt snevert og intolerant syn på omverden og fremskrittet akkurat....Ølsalget er forresten fritt, og pol har de også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...