Ullgenser Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Hei! Er det noen her inne som har Jensen TempSmart overmadrass, og kan fortelle meg om den holder hva den lover? Jeg har så innmari vekslende kroppstemperatur iløpet av natten. Nå skal vi uansett kjøpe ny seng, og det ser ut til å gå mot en Jensen kontinental så da lurte jeg på om jeg skulle gått for den overmadrassen...
2shy Skrevet 18. juli 2015 #2 Skrevet 18. juli 2015 Fikk du testet ut den overmadrassen? Er nysgjerrig selv på om jeg skal gå for den når jeg skal kjøpe ny seng
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Dytter opp denne, er interessert i å høre folk sin erfaring med denne type overmadrass som skal bidra til å holde jevn kroppsvarme. Noen som har/har hatt den, eller har hørt noe om den? Anonymous poster hash: a4fb6...85a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #5 Skrevet 10. april 2019 Noen som har erfaring med denne overmadrassen? Anonymkode: e5aa9...77b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2019 #6 Skrevet 10. april 2019 Ikke jeg ihvertfall. Lol. Anonymkode: d5c5d...2ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå