Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Senmiddelalderen :redd: :redd: :redd: :redd: :redd: Jeg trenger å skremmes litt.

Ånei, så var det meg og sjebnen min da :redd: :redd: Jeg kommer til å dø av pest.

Endret av Evilposelos
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville opplevd Magdalendièn-kulturen, altså de som lagde hulemaleriene i Spania og Frankrike. De er vel ca. 30-40,000 år gamle.

Anonym poster: 9481fc65f019b0b0c1854abea2491c20

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært spennende å ha sett og følt vikingtiden, 1800- tallet og 1950-1970. Men om jeg ville ha vært der så veldig lenge er en annen sak.

Anonym poster: 8d610fac3a01e7fa34a5f750774e8a0c

AnonymBruker
Skrevet

Alt etter 1850 skulle jeg gjerne opplevd

Anonym poster: 6820850dd6a0fafbdf884b66a914ddc1

Gjest Reza08
Skrevet

Jeg ville gjerne opplevd romertiden, 2.verdenskrig, unionen mellom Norge og Sverige, og tiden under Napoleon.

Skrevet

Dr.Quinn eller huset på prærien tiden

Skrevet

Jeg kunne tatt en runde til med 70-tallet i voksen alder, for å finne ut om det var like herlig og engasjerende som jeg husker det som barn - kunne gjerne bodd som voksen i det samme studentkollektivet jeg bodde i som liten - med putrende vindunk i dusjen, alltid lukt av boller i oppgangen ( men det var nok antagelig en svak gjærdunst fra vindunken), allmannamøter og snille, engasjerte voksne som laget felles middag,satt og løste kryssord,spilte gitar, laget plakater og så på detektimen i fellesarealene.

AnonymBruker
Skrevet

1950-60-årene i USA.

Anonym poster: 6afe6749c18e41a00aeaf7f7a1e28fa4

Skrevet

80-tallet ;) som ung voksen, helst.

Gjest Inggolf
Skrevet

Hvilken tidsepoke aner jeg ikke hvilken jeg ville ha valgt, men en hendelse (/begivenhet) jeg gjerne skulle ha fått med meg er da Martin L. King holdt " I have a dream" talen sin!

Gjest LineaAlba
Skrevet

1800-tallet i England, som aristokrat!

Gjest Tirkes
Skrevet

Hvis du kunne velge fritt blant historiske tidsepoker, hvilken tid ville du valgt å oppleve og hvorfor?

Jeg greier ikke selv å peke ut èn konkret tid jeg ville opplevd, siden så veldig mange er interessante. Men jeg tenker at jeg ville gjerne opplevd 2.verdenskrig, eller opplevd en tilnærmet moderne tid der det fantes medmenneskelighet og varme (1950-1980-tallet)?

For meg spørs det veldig på hvilket sosiale lag jeg hadde tihørt.

Men, som en gammel leser av bøkene om Ayla - det hadde vært abnormt kult å oppleve de første europeiske samfunnene. Gitt at man har returbillett hjem.

Skrevet (endret)
På 11.4.2013 den 20.51, Tirkes skrev:

.

Endret av mann_86
Skrevet

1950-60-årene i USA.

Anonym poster: 6afe6749c18e41a00aeaf7f7a1e28fa4

Gjest Inggolf
Skrevet

For meg spørs det veldig på hvilket sosiale lag jeg hadde tihørt.

Men, som en gammel leser av bøkene om Ayla - det hadde vært abnormt kult å oppleve de første europeiske samfunnene. Gitt at man har returbillett hjem.

det kan du sikkert bestemme selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...