AnonymBruker Skrevet 10. april 2013 #1 Skrevet 10. april 2013 Noen som vet hva dette kan komme av? Har røde øyne en gang i blandt også, men det virker ikke som det henger sammen. Folk tror som regel jeg har grått masse eller gått amok med rød/rosa øyeskygge haha. Flaut å bli spurt for 3. gangen samme dag om alt er ok med kjæresten.. Det er altså rødt både over og under øyet og jeg hadde jern og b-vitamin mangel for noen måneder siden, men har tatt vitaminer hver dag så det bør være i orden igjen. Har også lavt stoffskifte. Ps ville ikke kuppe den andre tråden om mørke ringer, så derfor opprettet jeg en ny. Håper det går bra. Anonym poster: af352f169bc4190f72277cef1014d3c9
Meridian Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Det kommer av kosten. Jeg hadde ofte røde ringer rundt øyenen før. Så ut som en vaskebjørn med lyserosa område rundt øynene.. Selv har jeg cøliaki, og jeg vet det kommer av når jeg spiser noe feil. Jeg sier ikke at du har cøliaki, men bestemoren min hadde også røde ringer rundt øynene som meg, og hun hadde også cøliaki. Helst tror jeg at du er allergisk mot noe du spiser. Helt sikkert gluten, men kanskje melkeprodukt også? Og får du i deg nok fett, protein, grønt, frukt, bær, vann?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå