Gå til innhold

Bra hotell Gardermoen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale et bra hotell på Gardermoen? Gode senger og god frokost ikke minst :-)

Anonym poster: bf161adc42fba455b9ea2f4abb8ae278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med gåavstand til flyplassen har man Raddison blue og Park inn oslo airport hotell.

Har selv bodd mange ganger på Raddison blue og har stort sett vært fornøyd.

Stor tidlig frokost, fra kl 05, ok rom og gode senger.

Har ikke prøvd Park Inn da dette er gangske nytt, men tenker å prøve det neste gang jeg må overnatte der inne.

Har også bodd en gang på Rica hotell. Helt greit hotell,men her er man avhengig av buss mellom hotell og flyplass. Den kostet 50 kroner da vi bodde der, men det er noen år siden.

Litt mere masete å være avhenging av busstider.

Jeg liker best hotellene som har gåavstand til flyplass.

Skrevet

Radisson Blu er min anbefaling

AnonymBruker
Skrevet

Takk for anbefalinger :-)

Jeg er ikke avhengig av buss. Skal ikke ut å fly men på konferanse og har bil :-)

Skrevet

Takk for anbefalinger :-)

Jeg er ikke avhengig av buss. Skal ikke ut å fly men på konferanse og har bil :-)

Det var jo en grei tilleggsopplysning da. Vel hvor skal konferansen være , skal det være noe tilstelning på kvelden for deltakerene. Betaler du selv og er pris et viktig tema ? Hvor skal de andre bo?

De flest hoteller der oppe er vel ok å bo på så jeg hadde spurt meg selv om dette først og funnet meg et hotell der oppe på grunnlag av det.

Skrevet

Jeg har vel bodd på samtlige hoteller på Gardermoen, og jeg er i grunn veldig fornøyd med mange av dem. Quality er alltid bra, synes jeg, samme med Thon, Radisson Blu og Comfort-hotellet. Nå jeg har vært på konferanser o.l. har det som regel vært på Quality-hotellet eller Thon-hotellet.

Eneste hotellet jeg er misfornøyd med er Best Western-hotellet, de hadde elendig mat, men det er en stund siden nå.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo en grei tilleggsopplysning da. Vel hvor skal konferansen være , skal det være noe tilstelning på kvelden for deltakerene. Betaler du selv og er pris et viktig tema ? Hvor skal de andre bo?

De flest hoteller der oppe er vel ok å bo på så jeg hadde spurt meg selv om dette først og funnet meg et hotell der oppe på grunnlag av det.

Pris er ikke noe viktig tema, ei heller hvor andre evt. skal bo. Jeg er bare ute etter erfaringer om hvilket av hotellene som har god frokost og gode senger :-). Jeg er ikke nødt til å bo på hotell, men velger det fremfor å stå opp veldig tidlig den morgen å kjøre et par timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...